minik Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( kan du förklara lite bättre tack/blizzey
minik Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( ¨ jag bhöver bara hjälp mäd vilken pokemon jag ska ta i början och vart man får den saken så män kan hita ho-hu
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( ho-hu vem är det du menar väll ho-oh
minik Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( mm det jör jag
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( ok
minik Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: när man ska möta ash på vägen till pokemonligan så ståt det 1karate gube åt vänster och en åt höger
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: Ska du till Pokemon ligan i början???
minik Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: nee det ska jag inte men jag kan koma dit på 1dag B)
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 aha! ni menar dom där gubbarna som står ivägen för två öppningar innan victory road. :lol:
Rekommendera inlägg