minik Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( kan du förklara lite bättre tack/blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( ¨ jag bhöver bara hjälp mäd vilken pokemon jag ska ta i början och vart man får den saken så män kan hita ho-hu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( ho-hu vem är det du menar väll ho-oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( mm det jör jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: när man ska möta ash på vägen till pokemonligan så ståt det 1karate gube åt vänster och en åt höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: Ska du till Pokemon ligan i början??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 vilken karate gubbe? :huh: nee det ska jag inte men jag kan koma dit på 1dag B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 aha! ni menar dom där gubbarna som står ivägen för två öppningar innan victory road. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 aa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg