min taktik
PAKT PAKT PAKT PAKT
min taktik
PAKT PAKT PAKT PAKT
Haha.. Pakt kanske är en tanke..min taktik
PAKT PAKT PAKT PAKT
Undra hur långt man kommer på att vara en diva som går runt och svär och är falsk ocg samtidigt är med i typ 3 pakter...
Kanske går men inte så troligt!(Grizzly-Päron @ 07/02-2004 18:31:57)min taktik
PAKT PAKT PAKT PAKT
Haha.. Pakt kanske är en tanke..
Undra hur långt man kommer på att vara en diva som går runt och svär och är falsk ocg samtidigt är med i typ 3 pakter...
Nej, troligt vis inte.
Vem tror ni åker idagens avsnitt?
Jag hoppas att Den där killen som är med emma och mariuana som jag inte kommer på namnet på. men tror att mille tyvärr Åker ut :( !Och tror att paul kommer tillbaks :D !
Jag vill att Daniel åker, men Mille åker till 99.99%. Det är om han vinner tävlingen, därför hoppas jag på en RIKTIGT fys tävling där Mille mosar de andra.
På plankan vill jag ha:
Mariana
Emma
Pål
Mille
Eftersom Mariana och Emma ramlar direkt typ. Mille och Pål är då automatiskt i final och de är dom två personerna jag har hejat på under hela tiden (om man ränkar bort Robban)
Japp det hoppas jag på med!!!Hade glömt bort att mille kunde vinna en tävling!!! :) :D :lol:Jag vill att Daniel åker, men Mille åker till 99.99%. Det är om han vinner tävlingen, därför hoppas jag på en RIKTIGT fys tävling där Mille mosar de andra.
På plankan vill jag ha:
Mariana
Emma
Pål
Mille
Eftersom Mariana och Emma ramlar direkt typ. Mille och Pål är då automatiskt i final och de är dom två personerna jag har hejat på under hela tiden (om man ränkar bort Robban)
Mille är väl bästa fysiska deltagaren som är kvar?
Emma och Mariana är inga värdiga Robinson och inte Daniel heller därför han inte "tolerar pakter" - citat ur avsnitt 2
Håller fulständigt med!! :)Mille är väl bästa fysiska deltagaren som är kvar?
Emma och Mariana är inga värdiga Robinson och inte Daniel heller därför han inte "tolerar pakter" - citat ur avsnitt 2
Visserligen var Björn och Leif de värdigaste.
Ja heja på leif från början!! :)
Att ni kollar på det dära.. vet inte, håller tummarna på den som vinner.. hehe
Ok, egenteligen skulle man nog hålla på Anders Lundin eftersom han sitter säker i vartenda öråd..men han lyckas aldrig vinna :angry:
Undra vad som händer och man skriver Anders Lundin på sin röst? <_<
Jag skulle inte prata för mycket.
Ändå vara schysst mot alla, men ändå inte vara en pratkvarn, som stör.
Och sedan vara duktig på ön och inte klaga på värmen, eller att man är hungrig.
Smart!!! :DAtt ni kollar på det dära.. vet inte, håller tummarna på den som vinner.. hehe
Tittar du inte på robinsson?? :blink:
Egenteligen ganska smart tänk...men klarar du dej på en öde ö med en bunt helt olika männsikor?Jag skulle inte prata för mycket.
Det Är svårt tror jag!Men egentligen är det så i skolan också! :rolleyes:(Grizzly-Päron @ 07/02-2004 18:56:13)Jag skulle inte prata för mycket.
Egenteligen ganska smart tänk...men klarar du dej på en öde ö med en bunt helt olika männsikor?
Ja, egenteligen men där kan du välja vem du skall umgås med och det är inte samma "fight" så att säga..
Nää och det är inte på en öde ö med tv kamror överallt!! :)Ja, egenteligen men där kan du välja vem du skall umgås med och det är inte samma "fight" så att säga..
Nej, precis. När jag är 10 år äldre och om Robinson fortfarande är i verksamhet skall jag söka.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in