Hoppa till innehåll

Harry Potter 7!


Quicksilver
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sirius är borta för alltid... J.K. Rowling är nog så desperat så hon skriver att Severus Snape, som är vår Halvblodsprins, råkade göra fel förbannelse (han hittar ju på egna om han vill) när han "dödade" Dumbledore. Han sa säkert Avada Kalkorva, inte Avada Kadevra! Så Dumbledore blev bara en Kallkorv som Graup, Hagrids bror, äter upp... När Graup går till attack mot Harry så säger Harry "Levikorvus" inte "Levikorpus" och Graup fiser ut en aning lös, men pigg Dumdledore. Dumbledore är en aning sur och som sagt kastar en birnnande basketboll på Harry och Graup käkar upp Dumbledore. Alla lever lyckligt, Dobby och Winkie gifter sig och det gör Voldemort och Beatrix Lastange (nåt sånt). Ron dödar Beatrix och Voldmort dödar Hermione. Ron och Voldemort gifter sig när Dudley Dursley "råkar" uttala en Imperiusförbannelse över dem. Prästen är Krake (Sirius f.d Husalf)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Jag tror att harry förstör alla horrokruxer men blir dödad av Voldemort. Sedan tror jag att Neville kommer att döda Voldemort (profetian).

 

 

Jag lästa HP 6:an för 5 gången igår

 

jag har läst alla HP böcker flera gånger och är ett stort f*n!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag tänkte också om Neville kanske var den som skulle förgöra Voldemort...

Han har trots allt anledningar, eftersom hans föräldrar blev dödade av Voldemort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste någonstans om att J.K Rowling har tröttnat på Harry Potter, så därför vill hon ta kål på honom. Även Daniel Radcliffe (han som spelar Harry Potter i filmerna) tror att Harry kommer att dö. Sen har jag också sett att Neville skulle gifta sig med Ginny! Något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...