Hej alla! Har nu gjort klart min WoW Hemsida och lagt upp och nu vill jag gärna ha förslag om vad jag ska kunna förbättra.
Om den här tråden bryter mot Direktreklam regeln så lås den... men dela inte ut en varning...
P.S. Ska göra en banner sen
Hej alla! Har nu gjort klart min WoW Hemsida och lagt upp och nu vill jag gärna ha förslag om vad jag ska kunna förbättra.
Om den här tråden bryter mot Direktreklam regeln så lås den... men dela inte ut en varning...
P.S. Ska göra en banner sen
Du kan börja med att byta ut Times New Roman till ett trevligare typsnitt som t.ex. Georgia (en serif) eller Verdana (en sans-serif).
Det är Arial...
Ändra scrollern så den passar in, den mittersta scrollern :)
Funkar inte! Då blir inte framen transparent!
↗ till inläggetArial? Nej dra mig baklänges. Det är verkligen Times New Roman och inte Arial. Arial är en sans-serif och Times en serif.Det är Arial...
Ursäkta om jag är lite taskig men jag hatar värkligen Times.
Jaja nu ser jag det... Ska KANSKE byta sen.. Och verkligen stavas verkligen...
↗ till inläggetDet är Arial...
Håller med Gustav till 80%, byt till ett trevligare teckensnitt.
Det nuvarande är hemskt.
Dock håller jag inte med om att du ska byta till Georiga. Jag ser georiga som ett typiskt bloggsnitt, och detta ser ut som allt annat än blogg.
Tahoma, 8pt.
Verdana, 8pt.
↗ till inläggetOkej för mig funkar det fint fint ;) Kan sicka koden jag har, så det blir annan scroller på en iframeFunkar inte! Då blir inte framen transparent!
Var det inte jag som gav dig koden?
Skärp er! Fonten är Nice.
Tack Chrypetex...
Nu har jag uppdaterat med en ny banner som jag har gjort själv
Till att börja med kan du göra sidorna med bilder lite vänligare mot bandbredden.
Fixa thumbnails istället för att ladda de skitstora bilderna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in