💬
Logga in
Fuska.se

Äntligen Har Vm Börjat

45 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Vem tänker se matchen mellan Polen och Ecuador på TV4 kl 21:00?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Ente ja !

Nivå 5 · Fuskare

Jag kommer att se både Tyskland - Costa Rica som inleder VM och sedan Polen - Ecuador.

VM 2006 ser verkligen intressant ut, flera starka lag med breda trupper.

Nivå 5 · Fuskare

Jag kommer att se Tyskland- Costa Rica och kanske Polen - Ecuador.

Nivå 5 · Fuskare

Snart är det dags för Tyskland - Costa Rica i Berlin, synd bara att mina kusiner som bor där skulle åka på semester, annars så skulle jag nog ha åkt till Tyskland och sett alla matcher. :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tyskland har sett bäst ut i matchen och leder just nu med 2-1.

Nivå 1 · Novis

hata vm det är f*n bara det på tv nu framöver :( ...som imårgon en lördag kväll är det bara fotboll förvisso swe-?? men ändå....jag gilla os för det visades på 1an o där kollar man ändå alldrig

Nivå 5 · Fuskare

4 - 2 till Tyskland till slut!

Detta var en av de jämnaste matcherna jag sett, Tyskland höll matchen ända till slutet men Costa Rica pressade och pressade och fick in två mål av samma skytt.

Nivå 3 · Lärling

Jämn, det tycker inte jag, tyskland pressade Costa Rica hela tiden, spelet var bara på Costa Ricas plan halva...

Och Costa Rica hade väll bara 3-4 skott på mål, helt otroligt att det bara slutade

4-2...

Nivå 1 · Novis

stor stryk fick polen... 2-0 till dom svarta <_< .... dom var grymma :gitarr:

10 Jun 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Idag ska ju Sverige spela mot Trinidad Tobago. (stava?) Får se hur det går... Bli ju lite svårare när Isaksson är skadad.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Tyskland lär inte gå långt om de inte förbättrar sitt försvarspel. Jag hoppas för övrigt att Sverige vinner sin första match i dag.

(Klockan 17.15 ska du slå på Svt1)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tyskland mot Costa Rica var en väldigt rolig och målrik match och en bra start på ett VM.

I matchen mellan Polen och Equador var det inte mycket Polen hade att sätte emot förutom skotten i slutet som gick i stolpen och ribban

Nivå 5 · Fuskare

Presentation: Tyskland är enligt mig en av storfavoriterna i VM, deras försvarasspel är långt ifrån dåligt.

Anledningen till att de släppte in baklängesmål var antaligen för att de underskattade motståndarna.

17.15 börjar försnacket, 18:00 är det riktiga bullar.

Sedan så finns det ju andra matcher att se fram emot förutom Sveriges, det finns bla England - Paraguay klockan 15:00 och sedan Argentina - Elfenbenkusten klockan 21:00.

Vilken fotbollsdag!

Vi har blivit inbjudna till min pappas högsta chef privata fotbolls-fest, där vi skall heja på Sverige ända till döden!

Kollar just nu på England - Paraguay.

Haha, England gjorde mål i 2-3 minuten av David Beckham.

Nu börjar matchen sega sig, snart halvlek också.

Nivå 11 · Veteranfuskare

F*n att England vann. Det skulle ju egentligen ha blivit 0-0 om inte Gamarra hade nickat in den i mål i början. Fast om inte England hade gjort mål då så hade de väl spelat i andra halvleken som de gjorde i första halvleken

Nivå 5 · Fuskare

tyskarna van ju mot costa rica men vilka vinner mellan sverige och trinidad

Nivå 5 · Fuskare

Sverige har spelat väldigt bra och offensivt, dock så vill jag se mer djupledslöpningar och mer kreativitet av svenskarna.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Usch! Sverige spelade 0-0 mot T-T. Inte så kul när man såg matchen på storbilds-TV heller. Inte ett j*vla mål! Sverige hade många chanser och var ändå det bättre laget.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Att inte Sverige kunde sätta minst en chans var väldigt dåligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in