vem tror ni vinner
jag tror brasilien vinner med 1-0
för kroatien är mycket bra
vem tror ni vinner
jag tror brasilien vinner med 1-0
för kroatien är mycket bra
när är matchen ? o.O
Brasilien vinner med 3-1.
Kroatien är sådär...
Vet inte heller när matchen startar.
Matchen startar 21.00. Den måste man ju se :) Tror Brasilien vinner men Kroatien är bra.
↗ till inläggetHörde att Halo3 skulle vara på hela 36 gigabyte på 4 dvd skivor :gitarr:
Brasilien kommer förhoppningsvis att kamma hem seger, men det krotaiska försvaret är riktigt bra.
Ehm... lite bugg.
Skuggan svarade på ceone1990's inlägg fast hon har ju inte ens postat här.
Skumt.
Men på vilken kanal är det matchen sänds?
Brasilien vann tillslut med 1-0 efter en bra match tycker jag med en massa målchanser åt båda håll
Corp: Okey. Skumt att de inte ens visade matchen på Svt 1 eller Tv4. Vilken kanal såg du matchen på?
De bytar ibland mellan Svt1 och Svt2 mitt i matcherna.
ah för att passa in alla program
Kaká gjorde ett riktigt snyggt 1:a mål för brasilien, f*n va snyggt det var.
Kaká äger + är han form starkast i brasilien tycker jag
brasilien vinner 1-0 lätt
hahaha har sett den :gitarr: :medieval: :evil:
Brasilien vann med 1-0 mot Kroatien, dock så tycker jag att brassarnas försvar verkligen var absurt då de släppte in starka kroater som löpte in mot mål hela tiden.
tråkig match..
↗ till inläggetMjo, det brasilianska försvaret var då inte det bästa, kan man lugnt säga.Brasilien vann med 1-0 mot Kroatien, dock så tycker jag att brassarnas försvar verkligen var absurt då de släppte in starka kroater som löpte in mot mål hela tiden.
MORAD chansade visst rätt...
Men om inte Brasilien skärper sig, får de betala för det med en biljett tillbaka till Brasilien.
brasilien hade tur mot kroatien man skulle se kroatiens chanser och skott
trycker att brasilien ska skärpa sig
Ska bli rolig att se hur Brasilien hanterar trycket från alla genom turneringen
Jepp. Det blir intressantare att kolla på VM när det är 8/4/2/1 finaler, final. Ska kolla på alla matcher efter gruppspelet. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in