💬
Logga in
Fuska.se

Skateboard

15 svar · startad

Trådstartare #1

Jag åker o har gjort det i ett år, men på dom sista 3 månaderna har jag inte åkt alls. Jag kan göra ollie, rock-to-fakie i minipipe, droppa i halfpipe (typ 2 meter).

Bräda: Habitat

Truckar: Venture

Kullager: Lucky 7s

Hjul: skateshopens hemmagjorda, 52mm

Karamellkungen

Har åkt lite en gång, jag blev inte så förtjust i det.

15 Jun 2006

jag har åkt skateboard i 2 år kan grinda äntligen

16 Jun 2006

har åkt det var lite roligt

Brukade åka, var riktigt duktig på det för den lilla tiden jag lagt ner på det

Senast ändrad:

Åkte ett tag men bestämmde mig för att sluta då jag slagit mig två gånger i rampen riktigt rejält, men kul var det!

21 Aug 2006

Finns det inte många sådana hära inlägg...Nåväl...jo jag skejtar och sätter ganska mycket...Men jag har ju hållit på i typ 8 år...

22 Aug 2006
Trådstartare #8

Skulle kanske vara roligt att säga vilka trick man kan göra o vad man har för bräda...

Mina kompisar åker de kan typ bara Ollie. Själv e jag inte bättre kan knappast stå på en utan att ramla. :P

Senast ändrad:

Åkte när jag gick i 4an, lades ner ett år senare kanske.

Rejält sliten nu :/

25 Aug 2006

jag har kört i typ 5 år, men nu senaste året har jag börjar rejält, sätter show it, nästan kick flip o popshowit, ibland ollie men sällan, lite grind, vert er kul. har en gammal monkeyboard som er trasig som jag ska byta ut nu mot en element bräda.

Trådstartare #12
↗ till inlägget

jag har kört i typ 5 år, men nu senaste året har jag börjar rejält, sätter show it, nästan kick flip o popshowit, ibland ollie men sällan, lite grind, vert er kul. har en gammal monkeyboard som er trasig som jag ska byta ut nu mot en element bräda.

hur kan du nästan göra kickflip men inte ens göra ollie :S .
26 Aug 2006
↗ till inlägget

Han kanske menar ollie 180, 360..??

Min ena kompis är på väg att sätta en Heelflip.

Senast ändrad:

27 Aug 2006

jag sätter inte ollie 100% igt, men det går att sätta nästan kickflip utan 100% ollie, det är dom sista procenten av ollien som behövs i kickflipen =P

31 Aug 2006

Lite ibland. Jag kan göra en Japan 360.

Skatade när jag gick i 3:an till 4:an men efter alla skador så palla jag inte mer. Funderar på att börja igen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in