Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Yes!Jag visste det!Vi van med 1-0!Jag satt och spelade Mario Kart Ds när jag hörde:Och det är mål av ljungberg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ljungbergs mål var oerhört vackert, njöt av det repris efter repris. Men matchen var en skandal, Sverige kunde gjort massvis med mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ljungbergs mål var som alla andra lag typ. Jag säger inte att det var ett dåligt mål men många tycker det är en slags värdsmål. Alltså tänk varför alla blev glada. Först så börjar matchen så missar Sverige många målchanser. Andra halvlek så blir alla så deppiga och väntar på mål. Sen vid sista minuten! Sista! Så kommer en hjälte en nickar in bollen i mål! Som ett mirakel kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Håller med dig Puck0 vid synpunkten där alla tycker att Ljungbergs mål var så snyggt, då det faktiskt bara var ett helt vanligt mål. Dock så är detta inte första gången som Sverige avgör matchen i sista minuten. Ni minns alla mot Italien i EM 2004, VM-kvalet 2006 mot Ungern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Håller med om att det inte var ett snyggt mål. Dom skrek ju Vilken placerad nick av fredrik ljungberg men precis som pucko sa: ett helt vanligt mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag tyckte att ljungbergs mål inte var nå snygg det var ju bara en nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag tyckte att ljungbergs mål inte var nå snygg det var ju bara en nick. *Blizzey jag håller med dej det var ju bara en nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Först och främst, så tycker jag inte heller att det var någon världsklass mål, men det var ett viktigt mål, det var därför dem blev så glada och började kanske överdriva. Men jag måste också ge honom creds för att han lyckades placera den på bortre stolpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Där håller jag med dig om Fusion. Målvakten var nära på att boxa bort målet. Men ljungberg visste vad han gjorde. Det såg man på när han bara sprang fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.