💬
Logga in
Fuska.se

Fråga Om Fifa: Fotbolls Vm

6 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. " Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

Så snälla, kan ni något om detta, skicka svar.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. "  Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

pc-gamer handlar inte det om datorspel,programmering m.m
Nivå 5 · Fuskare

joo, juste! PC- gamer du vet?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

joo, juste! PC- gamer du vet?

mm jag tänkte väl
17 Jun 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Jo, det vet jag, men varför skulle EA göra klubblag på PC, men inte konsol?

9 Jul 2006
Nivå 4 · Lärling

ingen aning :(

14 Feb 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. "  Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

Förresten, så handlar PC-Gamer inte om programmering. Eller jo det också, men för det mesta handlar PC-Gamer faktiskt om datorspel. Du kanske blandar ihop med andra PC tidningar?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in