💬
Logga in
Fuska.se

Sverige - England

76 svar · startad

Trådstartare #1

Ja, vad tror ni resultatet blir mellan de två lagen?

England har ju visat sig vara bra i både kvalet och i de tidigare matcherna så jag tippar på 1-1.

Tippar på 2-1 till England.

En spännande match.

Trådstartare #3

Sverige åker ut om de tex förlorar med 1-0 medans ToT vinner mot Paraguay med 2-0.

Du ligger de på samma målskillnad, men ToT har producerat flest mål och därmed kvailifceras de vidare till en åttondelsfinal.

Karamellkungen

England är redan vidare till åttondelsfinal det kan ju påverka matchen. Sverige vill verkligen vinna matchen medan England inte ens måste förska...

england vill komma etta i gruppen lättare motstånd då

tipppar 2-0 till england

jag tippar på 2-1 till england

Tror det blir 2-1 eller 2-0 till england <_<

Nu är det ett väldigt intressant läge här... Tyskland ligger 2:a i den gruppen som Sverige får möta någon från. (Om Sverige går vidare.) England ligger etta, Sverige tvåa. I Tysklands grupp ligger Ecuador 1:a. Tyskland möter Ecuador precis innan Sverige möter England. Om Ecuador slår Tyskland så får ju England och Sverige veta det innan matchen. England är redan vidare. Är det bättre för dom att lägga sig i matchen och komma 2:a i gruppen, och få möta Ecuador istället för Tyskland? Ecuador är också bra men Tyskland blir svårare.

Karamellkungen

Det är verkligen ett intressant läge, om Ecuador vinner mot Tyskland tvivlar jag på att England kommer att kämpa i matchen mot Sverige.

men gissa om svennis kommer framstå som ett pucko i medierna om dom förlorar mot sverige

Det kommer antingen att bli lika eller så vinner Sverige men det kvittar vilka de möter mellan Tyskland eller Equador för de kommer att förlora mot dem ändå

1-1 gissar jag på.

ja tror 3-2 till SVERIGE

Karamellkungen

Om Sverige skulle ta sig till åttondelsfinal och inte bli utklassade är det en sensation i sig. Jag menar, anfallarna har måltorka och laget har inget bra sammarbete.

Trådstartare #15
↗ till inlägget

Om Sverige skulle ta sig till åttondelsfinal och inte bli utklassade är det en sensation i sig. Jag menar, anfallarna har måltorka och laget har inget bra sammarbete.

Måltorka har de svenska spelarna, men deras samspel är i hög klass, bättre än någonsin faktiskt.

Det enda problemet ligger i att de inte kan göra mål.

Om de skulle utnyttja alla sina chanser som de hade mot Trinidad & Tobago och mot Paraguay så skulle de typ ha gjort mest mål i hela VM men så är det inte tyvärr

Jag tror nog 1-1 :)

Sverige har ju spelat riktigt bra men det kommer inga mål... Får väl hoppas att Ljungberg satte stopp för det.

Trådstartare #19

Om Sverige spelar riktigt bra och är kreativa så kan det bli oavgjort vilket resulterar avancemang.

Tror att Sverige klarar sig till åttondels-final, det är jag rätt säker på.

Men jag undrar om de har överhuvudtaget någon chans mot Equador eller Tyskland, om de får möta hemma-nationen kräver det bra sammarbete & många mål.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in