💬
Logga in
Fuska.se

Semester

17 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Tänkte bara informera om att jag försvinner på semester imorgon, 17e juni, och blir borta till någon gång i mitten av/slutet av juli.

Bye-bye :)

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ha det gött

Själv har man inget WLAN längre, så mitt internetanvändande kommer sjunka drastiskt till 0-4 timmar om dagen. Och så kommer det förbi, så som det ser ut...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ha det bra och akta dig för fiskar som är intresserade av dina fötter...

Hehe, får precis WLAN ikväll om allt går att koppla in.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Ha en trevlig semester! :)

17 Jun 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Asocialt att inte ens säga var man ska... =)

Ha det rewligt

27 Jun 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jaha, så var det Turkiet på Fredag då... åker till sommarstugan imorrn och är i Turkiet 1v och är sedan i stugan i nästan en vecka till så vi får se när vi syns... internetcaféer finns ju ;)

Annars får ni det lugnt och skönt här hemma i regnet utan mig... fast det skulle visst bli fint här nu när man äntligen ska iväg... typiskt min otur :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ha det bra :) Jag är fortfarande här för jag ska inte göra något speciellt

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Som ni kanske har märkt är jag lite inaktiv då jag jobbar denna vecka samt nästa.

Sen kommer jag vara aktiv 24/7 igen =>

10 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Tebax!

Tänkte uppdatera informationen eftersom vissa här tycks anse det asocialt att inte tala om vart man for ;)

Anledningen till min tillfälliga sinneskollaps var att jag var mitt uppe i en stressig dag av packning inför resan tillsammans med en ressjuk förälder (dvs han fick för sig att inget skulle fungera, vilket det givetvis gjorde till slut) och försökte hinna med att anmäla mig som semestrande på alla möjliga sidor.

Jag var i Spanien, bilade dit med hela familjen (akta er för spanska vägtullar - rena rama rånet). Mina farföräldrar har ett hus i La Marina vid östkusten, söder om Alicante (där ETA sprängde en bomb i ett hotell sist vi var där).

De bor där halvårsvis och det stod ledigt över sommaren så de frågade om vi ville låna det några veckor.

Så det är vad jag har sysslat med i stora drag :)

Ps. kackerlackor är INTE söta! :rolleyes:

14 Jul 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Låter trevligt (inte kackerlackorna, ETA och biltullarna dock...) :)

Själv är jag hemma några dagar igen men åker väl på tisdag eller nåt till sommarstugan igen. Får väl underhålla mig med att neka fusk... 41 stycken låter lite lagom trevligt.

Ett tips: Lär dig ordet "Dur" (=stopp) när du åker buss i Turkiet, annars lär du aldrig komma av den...

15 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

Haha, det där lät som en personlig efarenhet :D

*memorerar ordet "Dur"*

Nivå 9 · Veteranfuskare

Nja jag hade faktiskt tur, några hundra meter från hotellet så var det någon som skulle på så det behövdes ingen jättelång promenad... Turkiska bussar (de jag åkte med iaf) stannar nämligen inte vid busshållplatserna som finns utan bara om man ställer sig vid vägkanten och viftar...

29 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #13

Hej där.

Försvinner igen nu, ca en vecka. Ska till Öland med familjen, tradition.

Kroppkakor och sånt onyttigt grejs väntar ;)

Nåja, ha det så bra under tiden!

1 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Förlåt om jag leechar på din tråd Chihuahua =D

Försvinner nu igen, till tjugonde augusti ellernåt. Sorry. Kan försöka logga in så ofta de går. >=/. Ha det soft!

(Liverollspel & sommarjobb)

3 Aug 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Nu sticker jag till min farsa i ett par dagar (max 1 vecka). Vet inte direkt när jag åker hem, men vi ska till liseberg etc och gotta oss.

Kommer vara lite mindre aktivare än förut dvs.

Nivå 7 · Fuskare

Själv ska man också iväg ett tag med kompisarna. den 8e augusti till 11e augusti ska även jag iväg till göteborg för att ha lite kul på liseberg. Det blir alltså inte förrän på tisdagen som kommer nu, sen är jag hemma på lördag igen förhoppningsvis om jag inte skulle hamna på fel tåg ;).

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

22 anmälningar nu, trevligt :P är alla på semester?

Senast ändrad:

4 Aug 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

;(

Liseberg imorgon, ska tagga, ses :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in