pokeAnte Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag har klarat ut pokemon fire red och leaf green med alla start pokemon men kan non ge mig ett tips om någon TM jag kan lära arodactyl han har dragon claw acient power wing attack och protect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Ta bort Protect(helst) och lär den Tm23 Iron Tail... Redigerat 30 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 min har Earthquake, Rock Slide, Iron Tail och Fly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Coolen, Vad är det han ska göra med Protect, uttryck dig bättre. Jag tycker du ska ta bort Wing Attack och lära honom Fly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Oj!Förlåt G2 jag såg det inte!*ändrar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det är lugnt, Coolen. =) ante25: Jag tycker att din Aerodactyl ska ha de här attackerna: Fly Ancient Power Earthquake Dragon Claw :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag tycker att ganon har helt rätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Ja!Det blir bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Anden34 och Coolen: Tack, blev ganska nöjd själv faktist! Jag tycker bara det är lite konstigt att flygande Pokémon kan lära sig Earthquake eftersom de är i luften hela tiden?! Redigerat 1 Juli 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nä det tycker jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Men hur kan de osraska ett jordskalv när de är uppe i luften? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Den flyger ner till marken och slår med sin svans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg