Vad tyckte ni om matchen. Jag tycker den var ganska sliten.
Men jag dampa ur när USA hela tiden ska fälla en spelare när dem är på väg att skjuta på mål.
Italien spela bättre.
Matchens skamm var Eddie Pope. Blev så trött på han.
Vad tyckte ni om matchen. Jag tycker den var ganska sliten.
Men jag dampa ur när USA hela tiden ska fälla en spelare när dem är på väg att skjuta på mål.
Italien spela bättre.
Matchens skamm var Eddie Pope. Blev så trött på han.
USA spelade grymt bra fotboll men det var synd att de fick två spelare utvisade för annars hade de nog vunnit matchen
Kan inte nån starta en ''VM-tråd'' istället för att skriva alla matcher och vad man tycker om dom :rolleyes:
En VM-tråd skulle passa bra men det finns en regel som lyder "Inga Officiella trådar".
Sedan så kanske det skulle bli lite rörigt om folk skulle disskutera flera matcher samtidigt.
U.S.A dom spelade fult. stackars han i som fick dobbarna i bakbenet
Men vad blev resultatet ?
Resultatet slutade 1-1.
Trååkigt, USA borde åka ut på en gång, de bryr sig knappt om vm ändå
Resultatet blev 1-1.
Tyckte USA spelade bäst, de hade ju endast 9 man på plan halva matchen och ändå höll de tempot rejält.
jag hejade på italien usa kunde ju ha vunnit men det var tur att en amerikansk spelare var offside när en usa´are gjorde mål
Jag tror inte någon i USA verkar bry sig mycket om "Soccer" (Fotboll), trots allt är det inte så populärt i Amerika som amerikansk fotboll, rugby & basket.
Ja, spelarna också. Dem vet att dem ska losa. Ända utvägen för dem är att skada så många spelare dem kan.
Och f*n vad dem gillar och ställa sig offside -.-
USA spelar som sagt ingen rolig och bra fotboll, men de har ändå lyckats kvala sig till VM flera gånger.
Dock så beror det på det förmodligen på det svaga motståndet i Nordamerika.
Skuggan. Det är Basket som gäller i Nordamerika. USA äger ju på basket. Eftersom det är där det är mycket basket i gatorna.
Vm i fotboll betyder nog inte så mycket för dem för de är så bra på allt annat som basket och friidrott
Men det ska inte gå ut på att slumpa bort alla Italiens ytor. Är det rätt att glid tackla Pirlo när han är på väg att skjuta ett skott?
Han fick dobbarna på vristen.
↗ till inläggetdet måste ha gjort ontMen det ska inte gå ut på att slumpa bort alla Italiens ytor. Är det rätt att glid tackla Pirlo när han är på väg att skjuta ett skott?
Han fick dobbarna på vristen.
det såg lite komsikt ut när man fick se han ""dobarna satt fast i benet hehehe det såg komiskt ut.
Komiskt? Njae, snarare aburt att gå in med dobbarna före på ett sådant fruktansvärt sett.
Den enda skadan som kan mäta sig med den var när Henrik Larsson's smalben visades utanför benet.
Amerikanarnas målvakt var ju matchens höjdpunkt.
Han var överlägsen alla skott!
Dessutom såg ni vilka långa utsparkar han sköt?
De gick ju ända till Buffon, helt sant!
↗ till inläggetMmm jag kan inte fatta att han gjorde det det var ju helt onödigt helt makalöst.Komiskt? Njae, snarare aburt att gå in med dobbarna före på ett sådant fruktansvärt sett.
Den enda skadan som kan mäta sig med den var när Henrik Larsson's smalben visades utanför benet.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in