💬
Logga in
Fuska.se

Italien-usa

32 svar · startad

Jag var imponerad på USA's målvakt. Kesey är ju underbart bra. Smidig, snabb. Han tog tillåmed returen när Alessandro Del Piero skulle skjuta in. Han hoppade upp som om inget hade hänt.

↗ till inlägget

Kan inte nån starta en ''VM-tråd'' istället för att skriva alla matcher och vad man tycker om dom :rolleyes:

det finns redan ;)
19 Jun 2006
↗ till inlägget

Jag var imponerad på USA's målvakt. Kesey är ju underbart bra. Smidig, snabb. Han tog tillåmed returen när Alessandro Del Piero skulle skjuta in. Han hoppade upp som om inget hade hänt.

Det var inte han som tog returen, utan skottet tog på en spelare.

Men räddningen var ju snygg, Del Pieros volley var ju perfekt siktad men ändå tog han den.

Underbart, snart tar han över statusen som världens bästa målvakt och dessutom en amerikanare!

Intresset för soccer kanske visar sig mer då.

↗ till inlägget

Jag tror inte riktigt att det kommer få USA att engagera sig mer i Fotboll då de har fullt upp med andra "viktiga" sporter som tex Basket och Friidrott.

Kesey kommre förmodligen att flytta till någon "större" klubb i Europa där han förmodligen kommer att bli ännu bättre.

Dock så har de största klubbarna redan bra målvakter.

Tycker inte Barcelonas målvakt Victor Valdes är så duktig så in med den amerikanska målvakten Kasey!

Valdes skall petas!

Sedan är Valencia's målvakt väldigt bra som förtjänar en plats i den spanska truppen till VM, stor kapacitet att ta omöjliga bollar.

Men ni vet, "Impossible is nothing".

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Tycker inte Barcelonas målvakt Victor Valdes är så duktig så in med den amerikanska målvakten Kasey!

Valdes skall petas!

Sedan är Valencia's målvakt väldigt bra som förtjänar en plats i den spanska truppen till VM, stor kapacitet att ta omöjliga bollar.

Ni är off-topic

ska vi prata om en målvakt eller matchen.

↗ till inlägget

Valdes skall petas!

Visst, vi spårade ur en del, men målvakts-disskusionen påbörjades när vi disskuterade matchen mellan Italien - USA samt Kesey.

Jag missade en utvisning.

Den första var Italiens De Rossi, sen vart det USA'S Maestroni, men vem var den andra deån USA, och hur fick han rött kort?

Det var "E Pope" som blev utvisad, direkt efter halvleks-pausen.

Var det en monster-tackling han blev utvisad för?

20 Jun 2006

Jag såg inte riktigt men det var när han glidtackla Pirlo med dobbarna på Pirlos vrist.

Jajamensan, dobbarna fastnade faktiskt i Pirlo, det måste ha gjort fruktansvärt ont. :cry:

Nej, det där var Maestroni som tacklade Pirlo så hård, så det kan inte vara den..

Jag kommer verkligen inte ihåg Eddy Pope's tackling men iallafall var den så ful och hård.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in