När jag gick in på forumet såg jag att jag hade -3, varför hade jag de?
Varför Fick Jag...
Konstigt. Regelbrott kanske. Eller så har du försökt sno.
Jag har inte försökt, eller snott någonting.
Jag har snott poäng 2 gånger och klara det båda gångerna.Först snodde jag 200 sen 1000p. :D :D :D :D :D
jag vet inte..
Och nu försökte jag sno 400p och jag klarade det igen!!
:( Nu klarade jag det inte :( .Jag förlorade 600p :( Men jag har 800p kvar :) .Men inte lika mycket som 1500 :( :(
Synd! :(
Överdrev du inte lite me´d :( och :):( Nu klarade jag det inte :( .Jag förlorade 600p :( Men jag har 800p kvar :) .Men inte lika mycket som 1500 :( :(
Jo spamm i smilies.
Mikael någon har väl snott poäng ifrån dej:P
Man kan väl itte få minus av att nån snor. Förresten jag har kommit på ett annat regelbrott Silver Star gjorde. Dubbla inlägg!Mikael någon har väl snott poäng ifrån dej:P
Mja... 3 smilisar brukar räcka i ett inlägg.
Och det där var runt 7. :)
Och jag bara påminner om "§1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället."
Och till Mikael:
Troligen så har ett inlägg som du skrivits raderats och därför har det dragits 3 poäng från dig.
Jasså?
Varför har ni då inte meddelat det då till mig?
På Club Nintendo finns det mentorer, och när de raderar ett inlägg kontaktar de personen som skrev inlägget.
jepp
Själv tycker jag inte den funktionen borde finnas! Och hur går det egentligen till att sno? :unsure:
Om man köper en sno grej i affären så klickar man på andvända så får man skriva in det namn man vill sno av.Sen skriver man in hur mycket man vill sno.Man kan bara sno upp till 1000p!