Dannie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Mja... 3 smilisar brukar räcka i ett inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Och det där var runt 7. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Och jag bara påminner om "§1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället." Och till Mikael: Troligen så har ett inlägg som du skrivits raderats och därför har det dragits 3 poäng från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jasså? Varför har ni då inte meddelat det då till mig? På Club Nintendo finns det mentorer, och när de raderar ett inlägg kontaktar de personen som skrev inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Själv tycker jag inte den funktionen borde finnas! Och hur går det egentligen till att sno? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Om man köper en sno grej i affären så klickar man på andvända så får man skriva in det namn man vill sno av.Sen skriver man in hur mycket man vill sno.Man kan bara sno upp till 1000p! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.