jag förstår inte frågan redigt men om du menar var man ser osynilga saker så vet man inte det. Bara om man fått mask of Ahogny? eller vad den heter som man får av en kille i skulltula-huset
Lens Of Truth (ocarina Of Time)
asså om du använder den ser du tex kistan du annars inte skullen sett...och så ser du igenom vissa dörrar
Den är också jätterolig att använda i "Tresure chest shop" :lol: :lol: :lol:
mm...då vet man vart nyckeln finns istället för rupees
Vad menar du?mm...då vet man vart nyckeln finns istället för rupees
Var och när?jag förstår inte frågan redigt men om du menar var man ser osynilga saker så vet man inte det. Bara om man fått mask of Ahogny? eller vad den heter som man får av en kille i skulltula-huset
Skultula huset får man ju bara saker från!
Jag fattar inte denna:
100 Skulltulas - Du kommer aldrig mer att ha pengarproblem! Du får vid varje besök i ett tidigare förbannat hus 200 rupees, när man pratar med de senaste befriade människorna.
om du har rumble pak och mask of ahogny så skakar kontrollen vid närliggande hemligheter. 100 skulltulas har jag itne fått men jag tror att om man går in i skulltula huset så ska man prata med dom som man befriat från förbannelsen senast så får man 200 rupees. en gissning
Okej men jag har inte masken hur får jag den?om du har rumble pak och mask of ahogny så skakar kontrollen vid närliggande hemligheter. 100 skulltulas har jag itne fått men jag tror att om man går in i skulltula huset så ska man prata med dom som man befriat från förbannelsen senast så får man 200 rupees. en gissning
du får den av en kille i skulltula huset när du dödat 20st.
den heter Mask of truth(Pokemon @ 19/02-2004 10:38:44)om du har rumble pak och mask of ahogny så skakar kontrollen vid närliggande hemligheter. 100 skulltulas har jag itne fått men jag tror att om man går in i skulltula huset så ska man prata med dom som man befriat från förbannelsen senast så får man 200 rupees. en gissning
Okej men jag har inte masken hur får jag den?
nej, mask of truth får man när man har klarat uppdragen i happy mask shop.
jo men MASK OF AGHONY är väl ändå samma sak som MASK OF TRUTH eftersom den skakar när det ligger nån närliggande hemlighet(0014 @ 19/02-2004 17:11:33)(Pokemon @ 19/02-2004 10:38:44)om du har rumble pak och mask of ahogny så skakar kontrollen vid närliggande hemligheter. 100 skulltulas har jag itne fått men jag tror att om man går in i skulltula huset så ska man prata med dom som man befriat från förbannelsen senast så får man 200 rupees. en gissning
den heter Mask of truth
Okej serut som en sten tycker jag då men aja!
Aja är namnet det viktigaste eller för er?(0014 @ 19/02-2004 21:12:38)(0014 @ 19/02-2004 17:11:33)(Pokemon @ 19/02-2004 10:38:44)om du har rumble pak och mask of ahogny så skakar kontrollen vid närliggande hemligheter. 100 skulltulas har jag itne fått men jag tror att om man går in i skulltula huset så ska man prata med dom som man befriat från förbannelsen senast så får man 200 rupees. en gissning
den heter Mask of truth
jo men MASK OF AGHONY är väl ändå samma sak som MASK OF TRUTH eftersom den skakar när det ligger nån närliggande hemlighet
JO, MEN DEN HETER DÅ inte MASK OF AHOGNY
CAPS LOCK AKTIVERAT
Gör inget!JO, MEN DEN HETER DÅ inte MASK OF AHOGNY
CAPS LOCK AKTIVERAT
Men om det darrar är det inte alltid hål då?
nä det tror jag inte iaf jag har testat det men det kom inget hål när jag sprängde på vissa ställen..
Den heter Stone of agony
När man är på spirit tempel och är stor så går man till höger så kommer man till ett par klot så tar man alla pengarna men sen är det en såm är först altså framför en när man går på dem andra platorna.ska man ha Lens of Truth då och sen en sån där som man kan hacka fast sej med longshot.