Hoppa till innehåll

Hjälp !


lithium
 Dela

Rekommendera inlägg

Tipsa mig om nån bra spel till GC.

 

Mitt Gamecube som jag nästan aldrig spelar har min syster fåt låna till hennes skola i strömsholm , grejjen är att jag känner mig sugen på att spela det ca 1gång i månaden typ hon med .. jah har ju inte köpte det för att inte spela :) så tipsa om nåt bra spel tack ?

 

(köper allt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är lite av mina förslag i alla fall:

 

1.Metroid Prime 2 echoes.Spelet räker väldigt länge och roligt är det.

2.Soul Calibur 2.om du gillar fightnings spel är ett spel som du måste köpa.

3.Super Smash Bros Meleé.det här är också ett fightnings spel fast det är större banor och man kan välja på lite mer saker.

4.Mario Smash Football.Jag skulle käka på MAX hamburgare en gång och då kunde man testa det här spelet.det var svinkul!!!

5.Zelda Wind Waker.Det här är ett Zelda spel i tecknad grafik.

6.Mario Party 5.Det här är ett spel där man mycket blandade saker.Väldigt roligt.

7.Zelda Twilight Princess.Det här spelet har inte kommit ut ennu men om det är ett Zelda fans är det här ett måste.

8.Mario Kart Double Dash.det här är ett bil spel där man åker två pers. i samma bil och kastar ut massor av fällor på banorna.Väldigt kul.

9.Pokemon Colloseum/XD gale of darkness.om du gillar pokémon spel borde du köpa nån av dom här två spelen eller båda.

10.Metal Gear Solid Twin Snake.Om du gillar vapen och att smyga så ska du köpa det här.

 

hoppas du blir nöjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bara ska spela nån gång i månaden så är det kanske roligare att ha ett multiplayerspel. T.ex Ssbm, Mario Kart, eller nåt i den stilen.

 

Om du vill spela ett intensivt oneplayer spel, så borde du köpa Resident Evil 4, Metroid Prime spelen, eller kanske MGS: The Twin Snakes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vafan köp super smach bors. alla j*vla ungar bli kära i det. kolla bara på min j*vla granne. han kom hem till mig varenda j*vla dag och ville spela -.-  :P

 

Vad tror du censur är till för egentligen??

 

1 ord dör väl ingen av men att svära vid varenda meningen e totalt onödigt enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...