↗ till inläggetHehe,det tror jag också!!!Båda lagen är nästan lika bra så jag vet inte vad jag ska gissa på. Jag tycker Zlatan ska spela. När han tränade så såg man själv att han gör allt för matchen.
Aja, jag tippar på 1-1.
Eller i sista minuten så kommer Zlatan som en hjälte och nickar in bollen i mål.
Tyskland-sverige
↗ till inläggetBåda lagen är nästan lika bra så jag vet inte vad jag ska gissa på. Jag tycker Zlatan ska spela. När han tränade så såg man själv att han gör allt för matchen.
Aja, jag tippar på 1-1.
Eller i sista minuten så kommer Zlatan som en hjälte och nickar in bollen i mål.
Precis som du säger så ska Zlatan spela från start om det är det du syftar på, då han verkligen ser laddad ut på träningarna inför matchen.
Dock så bör man byta ut han om man ser att samma negativa trend fortsätter utan att han producerar mål eller helt enkelt spelar bra.
Om detta nu händer så är det Allbäck som ska ta Zlatans plats.
Ja, men Allbäck är sån som bara står uppe i straffområdet och väntar på boll. Zlatan tar bollen och rensar undan alla till straffområdet.
Men han får inte alltid en fullträff.
↗ till inläggetJa, men Allbäck är sån som bara står uppe i straffområdet och väntar på boll. Zlatan tar bollen och rensar undan alla till straffområdet.
Men han får inte alltid en fullträff.
Om Zlatan är på toppform så är han en av världens bästa anfallare, och det är absolut inte att överdriva eller något liknande.
Dock så behöver Zlatan en medhjälpare som tar djupledslöpningarna eller väggar med Zlatan, denne person skulle möjligtvis kunna vara Henke, Elmander eller Allbäck.
Om man nu möter ett defensivt lag som tex ToT så kan man även spela med 3 anfallare.
Henke kommer börja i startelvan. Men man vet inget om Zlatan/Allbäck.
Tyvärr alla men jag tror att sverige blir överkörda med tja 4-0 eller liknande.
Sverige kommer få en otroligt svår match idag. Jag tror inte dom kommer vinna men man får ju hoppas :) Men Tyskland på hemmaplan, usch.
ikväll gäller det vilka vinner
Jag tror tyvärr inte att Sverige räcker rikigt ändan fram i matchen mot värdlandet för VM 2006 Tyskland. Men om Sverige är på toppform och Zlatan får in bollarna någon gång, så kanske vi skräller...
Men det ska mycket till. Tyskland spelar på hemmaplan och kommer att ha en otrolig fördel av att ha publiken på sin sida, dessutom är dem ett bra fotbollslag.
Jag tippar på att det blir 3-1 eller 1-0 till Tyskland.
Tyskland är ju mycket bättre än Sverige och den enda chansen för Sverige är ju om man sätter de få lägen som man troligtvis kommer att få men som bäst tror jag de kan få ett lika resultat och sedan så gör Tyskland mål i förlängningen
Klart som korvspad att sverige loosar
Jag tror att det blir 2-0 till Sverige. Larsson och Källström gör målen.
2-0 redan till de där äckliga krypen
j*vlaR!
LUCIC UT :(
Såg ni hur dommaren flinade?
:'(
Det ser inte ljust ut för Sverige. Tyskland leder med 2-0 i halvlek och Teddy Lucic är utvisad. Tyskland lär antagligen vinna den här matchen för de är dem som för spelet.
Sveriges försvar är för passiv, dem måste börja agera och vara aktiva.
Tror att Sverige förlorar med typ 4-0 eller 5-1 ( seriöst! ) om dem fortsätter såhär!
Ut med Zlatan och in med Allbäck!
hehe.........
va ja ser tyskland leker med sverige :P
de står redan 2-0 till dem o de e andra halvlek kvar
ja gissar på att sverige gör lika (tror nog inte det) lr så vinner tyskland helt enkelt :)
Henrik Larsson missade straff!
Han hade chansen att ge hopp till Sverige, men tyvärr lutar det bara åt förlust.
Han borde ha satt den!!
Jag sa redan tillmig själv när de fick straffen att han skulle missa den för han är en dålig spelare och den tyska publiken psykade honom så att han blev totalt knäckt. Tyskland spelar fotboll och Sverige gör någoting annat
Det ser inte bra ut för Sverige. Hur f*n kunde Henke missa den? =(