Adio Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 @ Xade: Det ser ut som typ en Samojed. ?? Jag har en Korsning mellan Samojed/boarder collie. Nellie heter hon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Min hund är en Keeshond. Det är ingen blandning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Katten e inte i huset så jag kan inte ta någon bild. När han kommer in igen ska jag ta en bild och visa. p.s Han e väldigt skelsjuk så om man stryker och gosar med han, kan han gosa med en i jättemånga timmar. han låg och gosa med mig i typ 7-10 timmar . Redigerat 30 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Har haft en vitgrå kanin i drygt ett år nu, dock så gör den hyss alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 dom ända husdjur jag har är millimeter stora svarta insekter som biter sig fast i varenda skinn bit dom kan komma åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Här vår hund när hon tigger mat, eller snarare kollar på när vi äter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Min lilla sötis! ( bilden togs då han var i kenneln också var han bara 4 veckor hade ingen kamera:() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 OMG! Alla era djur är lika söta, vill bara komma och stjäla dom och krama dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Bonasera & x0t var sötast detta är min kanin http://h1.ripway.com/ow123/BUffen.jpg Otroligt fin kanin!!! Jagc och min syrra har haft 2 kaniner och sen fick vi 6 ungar, men vi vaer ganska upptagna med annat så vi släppte ut dom, men dom hälsar på oss på vår tomt ibland iallafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Han är död nu men kan väl skicka in ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Min farsa har en hund, svart, fet hud, när solen skiner på honom så blir han blå/grön/rosa randig.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 min kanin... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.