FireRed_Man Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vilka attacker ska jag lära min Latios? Just nu kan de: Psychic, Luster Purge, Return, Refresh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 hmm,luster purge vet jag itne vad den gör men lär den lite olika sorters attacker typ Thunder, Blizzard osv.Men psychic ska du inte ta bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Anden 34, Luster Purge är en psychic-typ attack med 70 i power och har 50% chans att Sänka Motståndarens "Special Defense". Så ha dom här: Luster Purge Dragon Claw (Med Tm 02) Recover (lär sig den på Lv.45) Earthquake (Tm 26) :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Anden 34, Luster Purge är en psychic-typ attack med 70 i power och har 50% chans att Sänka Motståndarens "Special Defense". Så ha dom här: Luster Purge Dragon Claw (Med Tm 02) Recover (lär sig den på Lv.45) Earthquake (Tm 26) :evil: Jag har lärt den Thunder. Men jag har inte Dragon Claw och Earthquake jag har lärt andra pokemon den för jag trodde inte att jag skulle fånga den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Luster Purge har bara 5 i PP medans Psychic har 10 PP, och dessutom 90 i Base Damage. Och Psychik kan också sänka motståndarens Sp. Defense, fast chansen är bara 10 %. Så ha Psychik!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg