har blivit hackad
Hjälp Har Blivit Hackad
byt lösenord.
hur vet du att du blivit hackad?
jag hade frågar om en ava av miglot of earnon och den som har hackar mig hade skrivit dra åt h*lvete åt honnom
Byt lösenord borde väl vara det smartaste sättet. Kom på något klurigt lösenord som är svårt för personen att lista ut. Det är mitt bästa tips.
Byta lösenord ÄR det bästa sättet!
Mmm...det finns inget annat val...
Om du verkligen blivit hackad och din användare är kvar byt lösenord. Byt lösenord till något svårt och klurigt som c999osk3.
Om han är en riktig hacker så spelar det nog ingen roll om du byter lösenord. men gör det ändå han kanske fick reda på det av någon annan eller nåt.
ofta att en proffesionellhacker hackar en 9-åring för att skriva dra åt h*lvete
↗ till inläggetOfta en 12-åring har någon koll.ofta att en proffesionellhacker hackar en 9-åring för att skriva dra åt h*lvete
↗ till inläggetofta att en proffesionellhacker hackar en 9-åring för att skriva dra åt h*lvete
Man behöver inte vara proffesionellhacker för att få tag på ett lösenord på ett forum...
nej men det lät som så på dig
Ok byt lösenord som ALLA har sagt.
Gjorde han nått för dig da tog dina fm????
Det är säkert någon keyloggare. Scanna datorn är ett tips. ;)
ELLER, så är det ju att du har sparad cookie på fuska.se. Du loggar in automatiskt på forumet. Och då kanske någon kompis har busat lite med dig. ;)
↗ till inläggethan tog 900 ur banken *don't tigg fuskamynt från other personer, §1.21* jag orkan inte vara på fuska längre utan fmOk byt lösenord som ALLA har sagt.
Gjorde han nått för dig da tog dina fm????
Skicka ett pm till admin så kan han kolla upp ip etc och se om det var någon annan som loggade in som dig. Så. Nu låser vi tycker jag så att ingen kan komma och hacka sig in i denna tråd ^^.