Gäst lordifan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 får ni köpa såna spel som är för 16 och 18 jag får bara köpa spel för 16 för min pappa men för min mamma får jag bara köpa spel för 12! fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd! LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja det får jag, jag har köpt doom 3 och andra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd! LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :( :( Varför tryckte du på posta inlägg då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Han kanske kom på det sen...? fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd! LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Men eftersom att det inte står att inlägget har blivit ändrat så måste han ju ha skrivit att tråden kan låsas innan han tryckte på posta inläggs-knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag får köpa alla spel som finns för mina föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jaha.. ja jag vet inte. Han kanske vill tjäna billiga FM? :) Men eftersom att det inte står att inlägget har blivit ändrat så måste han ju ha skrivit att tråden kan låsas innan han tryckte på posta inläggs-knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag får köpa våldspel. Men därimot borde du köpa ett Omröstnings kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 ja de får ja så!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Eller skaffa FuskaVIP :D Jag får köpa våldspel. Men därimot borde du köpa ett Omröstnings kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 får ni köpa såna spel som är för 16 och 18 jag får bara köpa spel för 16 för min pappa men för min mamma får jag bara köpa spel för 12! fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd! LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :( :( du har ju inte ens ändrat inlägget, så varför starta en onödig tråd och sedan vilja låsa den igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag får köpa våldsspel men jag brukar inte göra det. Spelar mest äventyrsspel och rollspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg