Hoppa till innehåll

Får Ni Köpa Våldspel?


Gäst lordifan

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst lordifan

du har ju inte ens ändrat inlägget, så varför starta en onödig tråd och sedan vilja låsa den igen?

 

jag skrev svara sen när jag hade skrivit får ni köpa våldspel....... men jag skrev inte det att det var ebn dum tråd.... så jag tryckte på svara och skrev det så blev det väl nåt fel så kom det in på det jag skrev först så det är inte mitt fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har också hänt mig.. alltså jag har inte skrivit en onödigt tråd eller nåt, men när jag har skrivit ett inlägg i en tråd och sen ska skriva ett till i samma tråd så hamnar det jag skrev senast på det inlägget jag skrev precis...

 

 

 

 

 

du har ju inte ens ändrat inlägget, så varför starta en onödig tråd och sedan vilja låsa den igen?

 

jag skrev svara sen när jag hade skrivit får ni köpa våldspel....... men jag skrev inte det att det var ebn dum tråd.... så jag tryckte på svara och skrev det så blev det väl nåt fel så kom det in på det jag skrev först så det är inte mitt fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

får ni köpa såna spel som är för 16 och 18 jag får bara köpa spel för 16 för min pappa men för min mamma får jag bara köpa spel för 12!

 

fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd!

 

LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :(  :(

 

Ja då jag får men du är ju bara 9 år...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

får ni köpa såna spel som är för 16 och 18 jag får bara köpa spel för 16 för min pappa men för min mamma får jag bara köpa spel för 12!

 

fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd!

 

LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :(  :(

 

 

mm vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...