Hur kommer man till gigant ursula.
Kingdom Hearts
Du går väl???
Sj så vet jag inte det,jag har inte dett spelet.
#92, om du inte kan hjälpa EX MAX på något sätt, så har du ingenting här att göra! Så posta inte onödiga inlägg tack.
För att komma till Giant Ursula ska du till Calm Depths, och simma mot vattendraget och sen in i grottan till höger. Så kommer en film och fighten börjar.
Hon använder mycket magi så var redo på massor av åsk/vatten/eld attacker. Hon har också tre remsor med liv, så hon e lite seg allt.
Varför starta ett sådant onödigt ämne du får väll för f*n leta dej fram och inte fråga oss tänk om alla fastnade på ett ställe och frågade direkt vad är meningen med ett spel om det inte är lite klurigt och om du är så liten så att du inte vet nått om detta spela ge f*n i att spela det da :angry:
lugna ner dig! :mellow:
↗ till inläggetVarför starta ett sådant onödigt ämne du får väll för f*n leta dej fram och inte fråga oss tänk om alla fastnade på ett ställe och frågade direkt vad är meningen med ett spel om det inte är lite klurigt och om du är så liten så att du inte vet nått om detta spela ge f*n i att spela det da :angry:
Lägg ner, det är inte ett onödigt ämne. Han ville ha hjälp med att hitta ett ställe, och om du inte gillar det gå och ta ut din ilska någon annanstans. Inte här iaf.
Nu har han väl fått svar på sin FRÅGA!!
nej för att komma in i vattendragen ska man tar ta i en val eller en speckhuggar (vet inte hur det stavas) som simma runt i banan
↗ till inläggetSpeckhuggare????nej för att komma in i vattendragen ska man tar ta i en val eller en speckhuggar (vet inte hur det stavas) som simma runt i banan
ser mer ut som stenar
Man tar tag i en fisk som hjälper en att simma in i strömmen. Sen finns det en hemlig grotta där man möter Ursula den andra gången!
Det är en delfin, inte en fisk. <_< Och man kan bara komma dit med abiliten man får när man vinner första gången.
*En Delfin är en sorts fisk, spelar det egentligen nån roll? Dessutom får man den Abilytin andra gången man klarat Ursula, inte första. Den heter Mermaid Kick och den får man av Kung Triton i hans palats.
Nej, du använder inte fisken för att komma till vattendraget, du använder abilityn du får efter första gången du möter Ursula. Mermaid Kick.
just det Ganon20000! <_<
Jag kom ihåg det väldigt starkt. Och för att vara extra säker så tog jag mig en titt i min Strategy Guide. ;)
↗ till inläggetjust det Ganon20000! <_<
Alla kan göra misstag, den här gången var det min tur. :)
Japp, snart är det väl min tur :)
klarta den trehuvudiga hundliknande saken i herklues värd men sen vet jag ej mer i den värden hjälp