💬
Logga in
Fuska.se

"bortrest"

3 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Från och med imorgon 29 Juni, ungefär, kommer jag att vara borta i mitten av juli.

Eftersom både Ragnarök och Chihuahua tycks vara borta, och snarast säkert fler därpå, kommer jag att försöka besöka forumet iallafall, generös som jag är.

Vill gärna att fler hakar på min och NF's razzia mot Allmäntforumet.

Tycker det är dax att sätta gasen i botten och sätta en ribba för hur bra kvalité det här forumet ska ha (;, speciellt efter att Mike gått ut och sagt att fuskens kvalitéer är jätteviktiga. Jag kommer rensa upp ganska mycket, häng på! :)

Senast ändrad:

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Kanonbra.. men se till att fixa de inskickade fusken. Arbetet med fuska tar mer tid än tänkt. Ingen datum när den kan tänkas bli klart...

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Mmm, ska ta en genomkörare nu. =) Efter bytet av internetoperatör är mitt fuska både mkt snabbare & bättre. Tidigare har jag varit tvungen att logga in på nytt varje gång jag skulle använda ett moderatoralternativ, som att titta till fusken t ex.

Nu går det mycket bättre. :)

Trevlig kväll och glad sommar!

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Blir troligen ännu snabbare när nya Fuska är klart. Kodar om det mesta och försöker då koda smartare så sidorna skall fungera snabbare. Fast iof svårt och säga hur det blir när det blir massor folk på nya sidan. Nya sidan innehåller en hel del nya krävande funktioner. Men men, dax och sova nu och imorgon fortsätter arbetet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in