Hoppa till innehåll

golden sun 2 hjälp mig


Snacks_boy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har en fråga på Dragon BallZ 2 har nån några sidor på spelet  Guide på internet jag har letat på nån sida..!! snälla kan ni hjälpa mig att sidor. jag hetter bernt755

 

gå in på www.gamefaqs.com så letar du dej fram till spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, gå in på www.gamefaqs.com sen GBA sen Golden sun the lost age, gå in på dens FAQ och kolla vilken guide du vill ha, letar dej fram till Djinni guide i guiden, sen tittar du vilka djinns du har inte har så läser du vart den djinn du inte har finns, går dit och plockar upp den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vars ska man efter man har tagit den första trident biten, jag hittade den efter den första staden i någon gråtta?

 

 

Det beror på om du har hittat right/left eller center prong, Om du ska hitta center ska du till Tundaria tower, om du ska hitta left ska du till shrine of the sea god, om du ska hitta right ska du till ankhol ruins.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hittat dom. Men jag har fastnad på ett ställe när man har komit till det andra havet så for jag längst ner till vänster och kommit till en ö där man putar ner en låda och en pillar och man får "Dragon skinn" (tror att de heter så) fast efter jag har tagit den så kunde jag inte gå till backa. Hjälp??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...