Zantera Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det har hänt något med min dator... När jag ska spela CS, hörs ett knäppande ljud i högtalarna. Vilket får ljudet att lagga och spraka. Jag testade och byta till hörlurar, vilket inte hjälpte. Sedan formaterade jag, och fick CZ att funka. Men nu när jag skulle spela CS 1.6 hördes det igen. Men när jag lyssnar på musik funkar det som vanligt. Radion på GTA SA fuckade sig också. SNÄLLA HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det kan vara så att ditt ljudkort inte är tillräckligt bra. Det kanske är för bra ljud. Det kan också vara så enelt att du har lyssnat på lite för hög musik och så har högtalarna blivit dåliga och det sprakar i dom nu. Det sista har vi i alla fall. Det sprakar i dom pga för hög volym på musiken. Det är inte jag som gjort det, men jag kanske har hjälp till lite när jag har spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det kan vara så att ditt ljudkort inte är tillräckligt bra. Det kanske är för bra ljud. Det kan också vara så enelt att du har lyssnat på lite för hög musik och så har högtalarna blivit dåliga och det sprakar i dom nu. Det sista har vi i alla fall. Det sprakar i dom pga för hög volym på musiken. Det är inte jag som gjort det, men jag kanske har hjälp till lite när jag har spelat... Jo men Cs 1.6 har funkat innan + att jag köpte nya hörlurar och det sprakade direkt. Men kan jag fixa det på nåt sätt. Det låter inte som att det är fel på ljudet, mer som att ljudet inte hänger med och det blir lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 prova att instalera nyaste ljud drivrutinerna för ditt ljudkort.. skiv vad du har för ljudkort så ska vi se om vi kan hitta drivrutinerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Creative SB Audigy ... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det hände för mej med, men de började funka när ja köpte nya hörlurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det började med att jag råkade aktivera brandväggen. Sedan började knäppandet. Men snälla hjälp mig! Jag ber er... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Tror det är micen som låter skruva lite på den och hör .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Tror det är micen som låter skruva lite på den och hör .. Har ingen mick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Creative SB Audigy ... :rolleyes: Mer info plz.. Typ om det är audigy4 eller audigy 2 ZS gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag har också haft ett buggljud som slutade när jag stängde av windows brandväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Tror det är micen som låter skruva lite på den och hör .. Okej, är det från hörlurarna det låter från eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.