Jag hade en hamster men den dog för ett tag sen.
Har Ni Djur Hemma
Va, så du menar att du inte bor här i Sverige?har inte djur här i sverige, men i mitt hemland har jag två hundar å en 5 st kor *hehe*
jo, jag bor i sverige, men jag har djur i mitt hemland, som jag skrev. jag är inte svensk.(Metabee @ 08/02-2004 13:37:11)har inte djur här i sverige, men i mitt hemland har jag två hundar å en 5 st kor *hehe*
Va, så du menar att du inte bor här i Sverige?
Jag har haft en kanin och en fågel men fågel dog ocb kaninen smet så jag ha inge djur
JAG HAR I TURKIET 1 HUND 2 FÅGLAR OCH 1 KATT :D
MIN KATT E EN KATTUNGE MEN DEN BLEV SLAGEN AV STÖRRE KATTER SOM TROLIGEN HADE RABIES...OCH DEN HAR SMITID! :unsure: :unsure:
Vi har en fågel.Vi hade fiskar men nästan alla dog.Så vi gav bort dem!
Katter kan inte ha rabies <_<JAG HAR I TURKIET 1 HUND 2 FÅGLAR OCH 1 KATT :D
MIN KATT E EN KATTUNGE MEN DEN BLEV SLAGEN AV STÖRRE KATTER SOM TROLIGEN HADE RABIES...OCH DEN HAR SMITID! :unsure: :unsure:
Katten tar fåglarna hunden tar katten hundfångaren tar hunden.JAG HAR I TURKIET 1 HUND 2 FÅGLAR OCH 1 KATT :D
Men som 0013 sa katter kan inte få rabies.
Vad tråkigt :(nej, mitt husdjur dog för två veckor sedan...det var en katt(unge)... :unsure:
jag har haft en katt som blev ett år gammal fast den blev överkörd av en bil........ :( :( :unsure:
Jag har 2 katter och några fiskar
Jag har en katt som är 15 månader och väger 7 kg =)
Katt, 2 fåglar och en kanin
Katten:
Namn: Plymis
Ålder: Vet inte riktigt, brorsan hittade han nära mormors & morfars.
Egenskaper: Lat, trött, lite lekfull och lat igen.
Fåglarna:
Namn: Mr.Smith & Mrs.Smith
Ålder: Vet ej riktigt på dem :D
Egenskaper: Högljudda
Kaninen:
Namn: Jussi
Ålder: 4 år
Egenskaper: Skita på golvet
Jag har en svart katt och 2 ödlor.
ska få nåt sorts djur har inte bestämmt mej än
Kanin, Moa, har ingen aning hur gammal hon är, har också precis som Dark Ifrits en dålig egenskap att kissa på golvet ibland. En gång orkade hon inte vänta så hon gjorde det på mitt byxben när vi var ute istället.
Jag har inget djur men jag skulle vilja ha ett :D
en kanin vi hade två men den ena var liksom lite för vild :lol: han bet min pappa och sprang runt på golvet varje gång pappa skulle mata den lol så vi fick ge tibaxs den så dem sköt den :(
Jag har då inte några husdjur.
Jag tycker bara att det är onödigt när man ändå inte hinner med att rasta osv.
nej jag har inget hemma fast jag har hos min mormor och morfar och där har jag ca 10 kaniner tror jag iaf vet inte om det har blitt mer