NightMaker Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 hej. jag skickade 2:sms till fuska.se för 2dagarsen.. när får jag mina fm? pengarna har dragits av från min mobil men jag har inte fått något vad har hänt? om det är något fel med sidan så har jag förlorat 60spänn i onördan =(... kan någon hjälpa mig fort snälla.. eller går det att få penarna tillbacks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Maila [email protected] och skriv när du SMSade och från vilket nummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Du kanske inte skrev in rätt medlemsnummer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jag sms:ade också, det kom en vecka efter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det skall komma max ca 10 min efter. Normalt går det på några sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 jag fick mina fm på 2 blua sekunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag fick mina på typ 0.01 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) Jag fick mina före jag skickade smset B) Redigerat 4 Juli 2006 av ÅJJI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 ok.. jag väntar 2dagar till om det inte kommer några fm innan dess så skickar jag ett email ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det blıir nog bra, om det skulle vara sa att du skickat sms men inga fm delats ut anda sa blir du kompenserad. Mejla om du ınte fatt dem sa löser det sıg förmodlıgen pa ett eller tva satt. Fragan besvarad osv, traden last pa utlandskt vis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg