💬
Logga in
Fuska.se

Presentation

4 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hur ska vi agera när en person bryter mot en regel i presentationen då vi inte har en möjlighet att redigera bort regelbrottet som personen har gjort.

Jag har ett exempel då jag fick en anmälning på lucas16 som har sin extralänk i presentationen. Även på hemsida, men den går att radera.

http://forum.fuska.se/index.php?showuser=35620

Är det bara jag som kanske möjligvis missat en funktion som gör att vi kan ändra presentationerna hos personer också?

5 Jul 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag saknar den funktionen också. :/

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Kommer kommer, låt mig bli klar med sidan först :) Jobbar i högtryck men det är så mycket design anpassning och omkodande av den kod som redan finns. När design och allt som finns nu är klart börjar jag med de nya funktionerna.

Senast ändrad:

6 Jul 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare

Vi kommer bara med idéer, du gör grovjobbet Micke :P

14 Jul 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Just precis; du kodar, vi gör det roliga ;) Kan du skicka ostbågarna? Tack.

Kom på ett tillägg till texten som står när man ska skicka in ett fusk, fel tråd men wtf.

Ifall koden är av typen "Upp, Ner, Höger, Upp" så skall alla rörelser skrivas med stor bokstav.

borde man kankske komplettera så att det blir...

Ifall koden är av typen "Upp, Ner, Höger, Upp" så skall alla rörelser skrivas med stor bokstav och med kommatecken emellan.

Dyker titt som tätt upp fusk med stor bokstav men ibland utan mellanrum och ibland med bara mellanrum.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in