Gäst the tibian Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 :( Jag vill gärna få fusken till oblivion att funka. När man läser fusken så står det klicka § för att få upp consollen. och ibland står det att man ska klicka ~ men det funkar inte!!!. Snälla hjälp mig. behövs mod eller patch eller nått? och i så fall var laddar man ner? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Har du en piratkopierad version? Alltså nerladdad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 det kan vara för att du (antar jag) har ett svenskt tangentbord, när jag spelade rs så kunde te.x andra skriva $ & jag kunde inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 :( Jag har inte nerladdad har köpt spelet. är det bara svenska tangentbord som har åäö och funkar inte det att få upp konsollen då? :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Försök att trycka på alla knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det ska inte komma nån konsoll väl? håll inne § och skriv koden så funkar det tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det ska komma fram en konsoll, när du trycker på respektive knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Kolla i options menyn efter kontroller ibland måste man använda en annan knapp för att få upp konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag har program där det står "press ~ to start" men det funkar inte fasst det funkar när jag trycker på Ö. prova att ta Skift eller Ctrl+Alt & tryck på 1-9 & prova även ÅÄÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 ok ska prova Tack allihopa :D :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Det är för att det spelet är inställt på att man ska ha egelskt tangetbord (=alla knappar har flyttat på sig) det blir samma sak för mig jag kan inte skruva upp ljudet (jag har en liten ratt på tangetbordet där man skurvar upp ljudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ska man göra nått innan för att kontrollen ska funka och vet nån hur man köper huset i imperial city Waterfront?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.