Yu-Gi-Oh! var bra innan korten dök upp.
innan bok 7 fanns dom ju inte ens!
hade inte dom tagit med korten, skulle den säkert vara en bra manga
Yu-Gi-Oh! var bra innan korten dök upp.
innan bok 7 fanns dom ju inte ens!
hade inte dom tagit med korten, skulle den säkert vara en bra manga
Aldrig. Jag tröttnade för man ser ju ändå vad som ska hända på TV. Den ligger jätte många avsnitt före böckerna.
har bara 25 dragonball =/ ska ha alla sen ska jag köpa dragonball gt från utlandet för de äger jag har också en dvd från austrailen som är typ de två första böckerna i serien mycke bra gjord om ni vill kan jag lägga upp screenshot
Jadu jadu. Manga. One Piece, väntar förjävligt på nästa kapitel. Denna manga är värd att läsas. Men jag läser ej svenska som finns ute här i sverige. Engelska ska det va.
Sedan därefter kommer Naruto. Börjar dock tröttna på den eftersom den går så segt.
Sedan ja. Inget mer. :)
Mina som du vill uttrycka det, "fabbos" blir väl Ranma½ och.. Hmm.. Negima :P
naruto onepiece mästerdektetiven conan
Yes idag hittade jag Naruto 1 & 2 köp genast båda två :D
EDIT: One Piece var dyrare så jag köpte den inte ;)
Min favvossar är Ranma ½ och Inu Yasha.
Har alla Ranma-böckerna som hitils kommit ut och några Inu Yasha böcker.
OKej, köpte idag Samurai Deeper Kyo, den var också billigare än One Piece :o
Älskar manga både att läsa ockat att rita. Är inte så bra då men... *ganbarimasu* (jag ska göra mitt bästa)
Dragonball är riktig bra manga fast det finns bara 42 böcker =( tyckte att det kunde fortsätta upp till 100 minst fast det hade blivit tjatigt i längden genom att hämta drak kulorna o åter uppväcka någon OSV fast jag gillar ändå Dragonball väldigt mkt
kan dock inte teckna manga
↗ till inläggetLäser Snowdrop, Inu yasha o läste K2. Det e fem böcker bara :( . Men den e as bra :P .
En liten uppdatering:
Snowdrop (sv)
Inu yasha (sv)
K2 (sv)
Deathnote (eng)
Rurouni Kenshin :cool: (eng)
OBS: Deathnote e för dem som gillar manga som e humor befriad (i det närmsta).
Yotsuba&! Deffinitivt den roligaste mangan jag läst, måste få tag på den japanska! ^^
Sen gillar jag Love Hina, Power!, Samurai Deeper Kyo, Dragon Ball (en bit i början, sen blir den tjatig och bland det tråkigaste som finns), och såklart School Rumble och Azumanga Daioh! xD
Jag köper all min manga på adlibris. Alla bokaffärer inne i stan är ju så dyra >_< Plus att de bara har svensk manga.
Varför?Men jag läser ej svenska som finns ute här i sverige. Engelska ska det va.
↗ till inläggetHar alla Dragon ball böckerna 1-42 :Pnaruto läste db och några andra förut men läser inte så offta längre :)
Så är det min favorit har bara läst DB av alla manga böcker :D
Har alla böcker utom den sista. XD Inte orkat läsa den. Men Dragonball är nog en av mina favoritmangor och jag har läst rätt så många. Akira Toriyama är bäst ;)
jag diggade yo-gi-oh innan xD
Jag har läst 2 manga böker "Tokyo mew mew" och "One piece" de äger FETT! :cool:
Gillar bara ONe-Piece och Dragonball :)
Har updaterat min lista på favo mangor:
Wish
Le Portrait de Petite Cossete
The Voices of a distant star
Blood Sucker
Fruit Basket
Tsubasa Chronicles
(Alla på engelska)
Vill du vara med i diskussionen?