Om ja köper Hot date och sen installerar super star kan ja dejta då?????
[fråga] The Sims
Ja de kan du
ja har bestälta alla så dom kommer någon gång i veckan :rolleyes:
Bra för dig! :Dja har bestälta alla så dom kommer någon gång i veckan :rolleyes:
men ja älskar the sims ja e deras största f*n (inte svärordet)ja har bestälta alla så dom kommer någon gång i veckan :rolleyes:
nej de är jag(tweak @ 08/02-2004 11:06:42)ja har bestälta alla så dom kommer någon gång i veckan :rolleyes:
men ja älskar the sims ja e deras största f*n (inte svärordet)
nej jag!
hur gör man pengar
gör pengar? :angry:
man jobbar så klart :lol:
Titta på fusk sidan om du menar fusk! :)hur gör man pengar
rosebud
och !;(mellanslag) och håll inne enter
De är roligare och jobba än och fuska pengar
Japp d kan du.. d e samma sak men house party... du kan festa även ifall du har installerat Hot date!! //unni ;)Om ja köper Hot date och sen installerar super star kan ja dejta då?????
Japp d kan du.. d e samma sak men house party... du kan festa även ifall du har installerat Hot date!! //unni ;)Om ja köper Hot date och sen installerar super star kan ja dejta då?????
Jag tycker det är bra att fuska på sims men bara för att jag vill köpa saker :rolleyes:
Men du får inte glömma att installera spelen i den ordingen dom kom ut. annars går det inte. B)
Ja, man kan ha allting om man har alla installerat
The Sims går ju inte precis ut på att fuska så............ jobba ihop det du behöver!!!
Håller med jag gillar inte och klara spel på fusk :rolleyes:
jag har installerat alla men sen raderade jag alla men jag laddade inte in unleashed och nu fungerar det inte :(