💬
Logga in
Fuska.se

Grand Theft Auto Dubble Pack

56 svar · startad

Trådstartare #1

:huh: Varför ska man köpa Grand theft auto dubble pack om man redan har gta vice city och gta3?och är det någon skillnad får man något extra eller?

Tror inte det!

nää...det e absolut ingen skillnad :)

nää...det e absolut ingen skillnad :)

tänkte väl det!

Jo grafiken ska vara bättre på xbox. Vet inte om det är sant jag har bara spelat Xbox versionen så jag har inget att jämföra med

skillnaden är att det är dubbelt så skönt att köra på xbox jämfört med ps2.

annars är det nog ingen skillnad vad jag har märkt. grafiken är den samma.

men de dummaste e att man inte kan köpa dom bah så här en i taget typ bah vice city

men de dummaste e att man inte kan köpa dom bah så här en i taget typ bah vice city

Nästa gång! prata i klarspråk

:huh: Varför ska man köpa Grand theft auto dubble pack om man redan har gta vice city och gta3?och är det någon skillnad får man något extra eller?

Glömde en sak...2 saker förresten: Du får en snygg samlings box och 2 affischer(eller hur det nu stavas)
9 Feb 2004

Har GTA duble pack.

Jag med jag förahandsbokade det i slutet av oktober och fick det 5 Januari

Jag hade redan båda så kanse lite onödigt att köpa det då! :P

Njaee man får ju Snygga afficher att sätta upp dessutom. JA har inte satt upp den på Vice city för den är lite väl...tja.

gay?

Det är inte så smart att sätta upp bilder på halvnakna tanter med min mamma i huset

haha, man måste ju va lite rebellisk. sätt upp den för tusan ;)

Ska fundera lite på det. Jag kan ju sätta upp den lite diskret så att den inte syns så väl när man öppnar dörren till mitt rum

är det nån som har klarat vice city utan fusk.

det uppdraget på MC stället när man ska tracha stan (går väl om man har raketgevär eller stridsvagn) och när man ska råna banken är ju näst intill omöjliga utan fusk.

Jag klarade bankrånet utan fusk... Det var rätt svårt!

jag va tvungen att dra till med fusk på det.

man kan väl inte klara spelet till 100% om man kört med fusk?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in