Vilka attacker ska min lugia ha han har
Rain dance
hydro pump
gust
recover
det är på crystal
ps. jag ska använda han i battle tower.
Vilka attacker ska min lugia ha han har
Rain dance
hydro pump
gust
recover
det är på crystal
ps. jag ska använda han i battle tower.
var gör rain dance?
↗ till inläggetVatten/pkmn/attacker blir starkare!!var gör rain dance?
En bra attack är Aeroblast
↗ till inläggetMmm jag vet!En bra attack är Aeroblast
fireblast
Bästa attackerna är Curse/Aeroblast/Earthquake/Recover. Med Leftovers.
↗ till inläggetMen hur ska jag kunna lära han aeroblast när man fångar han på lvl 60 :( :(Bästa attackerna är Curse/Aeroblast/Earthquake/Recover. Med Leftovers.
mycket bra fråga.
lär honom attacker som skyddar mot pkmn som har effecktiva mot lugia. typ rock slide (om det nu går att lära honom såna attacker) mot elektriska pkmn.
↗ till inläggetVad menar du??mycket bra fråga.
lär honom attacker som skyddar mot pkmn som har effecktiva mot lugia. typ rock slide (om det nu går att lära honom såna attacker) mot elektriska pkmn.
Här är bra attacker
toxic
protect
Psychic
Rest
Item-Leftovers
om han möter t.ex. en rachiu är det bra om han har en sten attack så att rachiu dör (svimmar av) inann rachiu använder t.ex. thunder.
↗ till inläggetMen då kan man använa toxic-protect hela tiden och köra chicken!!om han möter t.ex. en rachiu är det bra om han har en sten attack så att rachiu dör (svimmar av) inann rachiu använder t.ex. thunder.
ja det är ju också ett alternativ.
Mmm jag vet!
vad bra.
bra lugia attacker är :
fly. stark mot: grass, bug och fighting
surf. stark mot: rock, ground och fire
ice beam. stark mot: dragon, flying, ground och grass.
flamethrower. stark mot: ice, steel, grass och bug.
:student: :student:
men möter den en rachiu blir det svårt.
men det är bra attacker.
↗ till inläggetHeheh ja det blir svårt!men möter den en rachiu blir det svårt.
men det är bra attacker.
fast det är inte så smart att ha flametrower på Lugia attacken blir sämre än om den hade varit på tex en Charizard. Lugia är mest anpassad för Psy attacker, Vatten attacker, Is attacker och flyg attacker hade den haft flametrower hade den skadat hälften än om en Charizard hade använt den
↗ till inläggetHmm,är det sant??fast det är inte så smart att ha flametrower på Lugia attacken blir sämre än om den hade varit på tex en Charizard. Lugia är mest anpassad för Psy attacker, Vatten attacker, Is attacker och flyg attacker hade den haft flametrower hade den skadat hälften än om en Charizard hade använt den
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in