27Caramele Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag har klarat elit-4, fått national dex, hämtat rubinen och sen. vad gör jag då. jag kommer apsolut ingen vart väldigt tacksam föör svar. PS. det som ger svar först får 10 fm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Efter när du har hämtat rubinen ska du till one island så killen kan installera den i sin data mojeng där sen ska du leta reda på sapphiren jag kommer inte ihåg exakt men du hittar den i nån grotta där en proffesor tar den då ska du till team rockets bas som ligger på five-island tror jag där inne ska du fighta lite sen till slut så möter du proffesorn. PS.grottan du måste komma in i har brail-text på ingången och det står:cut så du måste ha nån som kan cut i ditt team.Jag tror grottan är på six-island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) jaha. så när man gjort cut så får man reda på lösernordet? jag kållar om det funkar om det gör det så får dina mynt det funka! här är dina mynt men hur får man mystick ticket? Redigerat 12 Juli 2006 av orre_best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 man får det genom nintendo event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) det finns en anan tråd om det där jag har svarat på det letta upp den.Och du kan få den med hjälp av en kompis det andra står Redigerat 15 Juli 2006 av ante25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg