Dom nya var snygga gör det nått om jag har 4st av dom :unsure:
Gratis Avatars.
Ta! det är ju gratis! :D får man fråga vad du ska ha dom till? och vill du ha någon som jag ska skriva ditt namn på?
↗ till inläggetJag ska ha dom till fuska.se :DTa! det är ju gratis! :D får man fråga vad du ska ha dom till? och vill du ha någon som jag ska skriva ditt namn på?
Och om du vill så kan du gör en med mitt namn på om du vill :P
säg vilken/vilka, dom som det står namn på kan jag skriva namn på och byta bakgrund färg. så vad väljer du? dom resterande är bara att ta :)
Okey,jag skulle vilja ha den med en gubbe med clown hår orange på sidorna tack.!
Jupp,det var rätt.
Skickar några mynt när jag har råd :P
:D tack! (om du nu tänk skicka :))
´najs avas du har gjort :)
kanske tar nån :D
ta du.
tänker inte ta någon men eftersom dom inte har rep på det här forumet så kan jag inte +rep... får bli lite +cred istället bara för den goda tanken ;)
:P tack! fattar inte! men ändå :) +rep? reputition? popularitet? cred ist? tror att jag fattar :D
rep = reputation... finns på många sidor och man kan ge bort rep till folk som gör bra saker och är snälla osv... cred = credits = FM
:D +
↗ till inläggetJaha,var det så du menade.rep = reputation... finns på många sidor och man kan ge bort rep till folk som gör bra saker och är snälla osv... cred = credits = FM
:D +
dark kan jag också adda dig så du kan skicka några schyssta brushes??
alla som vill ha brushes, adda mig på [email protected], jag har varit borta i en vecka nu och när jag kom tebax nyss så såg jag en helt ny sida :) jag kommer inte kunna logga in på msn för ens 4 tiden.
men för all del, ta avatars, gratis för alla :)
gütt me nya msnbilder ^^
haha ^^ jag får se om jag gör några nya snart. jag har ju som sagt lite att ta igen efter att varit borta en vecka i göteborg :)
Kan man få den där killen med svärd där det står: QuikSilver på?
och isåfall hur mkt ska du ha för det?