Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jo men dem borde tänka efter lite. Varför ska oskyldiga människor ryckas in i döden för 2soldater. Jag tror inte ens att Bush gör så. Eller jag vet inte det. Bush sammarbetar med Israel har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Bush sammarbetar med Israel ja, det är därför ingen vågar göra något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Nu j*vlar. Resten av Svenskarna som inte evakuerats från libanon kan inte evakueras längre. Israel har stoppat det. Inget land vågar gå till anfall :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Hemskt svergie borde anfalla usa :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 JAAAA! SKulle säkert klara 5 miljoner marktrupper med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det är ju också Sverige som säljer stridsflygplan, vapen osv till USA -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 men för f*n, j*vla makthavande människor som inte kan göra den världen värd att kämpa för, j*vla puckade vettefan libaneser och israeler, nån som satsar emot mig på att dom har ungefär 2 hjärnceller en som säger krig den andra som säger JAG ÄR TOTALT HANDIKAPPAD FÖR JAG KAN INTE PRATA SOM EN VANLIG MÄNNISKA JAG KAN BARA SÄGA SCHALLA BALLA JAG GILLAR HÄSTAR, LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) såg inte att det var en sida 3. sry. Redigerat 22 Juli 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 vad är det som inte twiztha_mf inte fattar. SLUTA SPAMMA!! Ingen ide att skriva handikappade ungar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Pucko: Om Nordkorea hade gått in i USA och kidnappat 2 soldater... vad tror du the us hade gjort? Jo dom hade bombat söner korea... det är inte bara israel som gör sånthär.. 11 september 2001 flög ett plan in i WTC som påståtts ha flugits av medlemmar från Al-Qaida. 2 986 dödsfall. USA springer in i afghanistan.. PANG 8,587 afghanska soldater dödade. 3,485 afghanska civila dödade. 308 amerikanska soldater dödade. sammanlagt ungefär 30,000 afghanska soldater och civila skadade. mot amerikas 924 skadade... 2 986 + 308 vs 3,485 + 8,587 u.s.a. var alltså ca. 36 ggr starkare än afghanistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Säljer svergie vapen till usa det låter lite sjukt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har hört mycket om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.