Hoppa till innehåll

Isreal-libanon


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 228
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Eller hur. Jag blir iriterad på USA's sammarbete med Israel.

Alltså kolla. Dem skickar ner soldater. Sen kidnappar några soldaten. Den dör, för vad? Jag tror inte dem har tänkt och dö för Bush's skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

ja men att USA stödjer dom är ju hela klart, USA är ju helt dumma i huvet och borde skjuta alla sina A-bomber på sig själva. annars, VAD f*n R DET MED DOM, FATTA HUR MKT VINNER DOM PÅ ATT DÖ, INGET  :angry:  :angry:  :angry:  j*vla ISRAELISKA h*lveteS BARN ALLA DOOM ÄR LA FÖDDA AV EN HORA IETT GATHÖRN  :angry:  :angry:  f*n jag är så j*vla arg.

 

Kom o se den fantastiskt överdrivande Twiztha_MF

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

så varför vill nån kriga då, när dom ändå bara dör, ska dom inte skydda sitt folk eller, och varför inte prata om det istället på ett möte eller nånting, hur svårt ska det vara för dom puckade libaneserna och israelerna att bara prata <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Den kom till av FN pågrund av andravärldskriget tror jag det var.

 

Alltså. Israel är helt puckade. För 2 soldater så har dem skjutit/bombat över 300libanesiska ciivila.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pucko: Om Nordkorea hade gått in i USA och kidnappat 2 soldater... vad tror du the us hade gjort? Jo dom hade bombat söner korea... det är inte bara israel som gör sånthär..

 

11 september 2001 flög ett plan in i WTC som påståtts ha flugits av medlemmar från Al-Qaida. 2 986 dödsfall.

USA springer in i afghanistan.. PANG 8,587 afghanska soldater dödade. 3,485 afghanska civila dödade. 308 amerikanska soldater dödade. sammanlagt ungefär 30,000 afghanska soldater och civila skadade. mot amerikas 924 skadade...

 

2 986 + 308 vs 3,485 + 8,587

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...