💬
Logga in
Fuska.se

Isreal-libanon

228 svar · startad

↗ till inlägget

Risken finns för t.ex genom misstag eller liknande.

Notera att jag sade att risken finns, och inte att det har hänt.

Sedan så kan det finnas några som gillar Bush så mycket att dem har uträttat något sådant, utan att Bush visste.

Vad då misstag eller liknande? Förklara för jag förstår inte hur sådant kan hända i ett demokratiskt val.

"Errare humanum est"- Att fela är mänskligt.

Det kan bero på att rösträknarna har räknat fel, eller vad som helst. Den mänskliga faktorn brukar det kallas.

Varför har det inte hänt i något annat land då?

Som du känner till nä. Jag kan lova dig att det har hänt förut.

Säg inte bara att det har hänt, kom med exempel för det du säger är inte speciellt övertygande.

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt. Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

↗ till inlägget

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt.  Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

Nej, jag tror inte på att demokrati fungerar sådär.

suck... Det är klart den inte fungerar så. Men bara för att den inte fungerar på ett visst sätt så betyder inte det att det inte kan hända. En glödlampa är inte byggd för att ha ihjäl någon, men det kan fortfarande hända. Om du tror att all rösträkning, i alla länder, alltid har fungerat perfekt utan felräkning så är du (ta inte illa upp) väldigt naiv.

10 Oct 2006
↗ till inlägget

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt.  Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

Bara för att det är demokrati, så kan inget gå snett, eller hur?
↗ till inlägget

Det var MILJONER röster som försvann. Röster försvinner inte bara sådär. Vart tror du dom tog vägen?

Senast ändrad:

Alltså. du verkar inte förstå hur stort det är att muta USAs högsta domstol. för det första så skulle det krävts enormt mycket pengar för att muta alla dommare. för det andra så är det något som är så j*vla osannorlikt så det f*n är löjligt.

↗ till inlägget

Alltså. du verkar inte förstå hur stort det är att muta USAs högsta domstol. för det första så skulle det krävts enormt mycket pengar för att muta alla dommare. för det andra så är det något som är så j*vla osannorlikt så det f*n är löjligt.

Bush var redan rik innan han blev president.

11 Oct 2006

Inte tillräckligt rik. Dessutom är det högst osanorlikt att domarna i högstadomstolen skulle ta emot mutor, särskilt av en presidentkandidat.

Sen tror jag inte att en presidentkandidat skulle ha gjort något sånt, det skulle ha avslöjats förr eller senare!

precis. Lyssna nu splintercell: George W Bush har INTE mutat USAs högsta domstol.

13 Oct 2006

Varför skulle han göra det egentligen. Han skulle ju bli avslöjad förr eller senare.

Om man förlorar valet så måste man ta det som en förlust i fotboll t.ex.

Som Göran Persson.

15 Oct 2006

Det enda ni säger är:Anledningar och misstag, men inte HUR det händer.

Det kan vara för att ingen av oss vet hur det hände. vad jag vet så var ingen av oss inblandade. Du är inte så övertygande du heller när du bara påstår något så löjligt och befängt som att Bush har mutat USAs högsta domstol, utan att komma med några vettiga argument eller förklaringar...

Men jag kom iallafall med en anledning vilket ni inte gjorde. :student:

Senast ändrad:

Jaha... Vi har iallafall försökt få dig att förstå att det du säger är så förbannat löjligt osanorlikt. Du har knappast gjort något för att övertyga oss.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in