Hmm, Sponsring hade ju inte varit helt fel. en jag köper inte mina egna grejor. Farsan sponsrar mig, typ. :)
Skateboard Någon?
hehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan.
DC Shoes is teh shit :o
jag var nys i skara sommarland medans vi åkte ditt stanade vi och åkte skateboard lite man lägger väll fram en hat och så går det människor förbi och lägger i 20,10,5kr men en gång la någon gammal en i en 50lapp :P
↗ till inläggethehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan.
FAKTISKT! jag har dc skor...ska nog köpa globes nya :P
skejta nu istället för att sitta och lata er på fuska forumet xD
↗ till inläggetkolla min pressentation på tips för nybörjare :)hehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan.
jag önskar att jag kunde, jag tycker att det verkar skit kul, men här där jag bor har vi bara en liten ramp som är i dåligt skick :(
Önskar att jag kunde.
kul men lite lite svårt :)
men iof är det utmaning som är kul
↗ till inläggetvart bor du? :rolleyes:jag önskar att jag kunde, jag tycker att det verkar skit kul, men här där jag bor har vi bara en liten ramp som är i dåligt skick :(
Önskar att jag kunde.
jag kan droppa, ollie, nollie, grinda, kick flipp och en 180. jag tängte göra en 360 en gång och det vart........AAAAAJJJJJJ!!!!!
jag åker lång board också någon annan som ockå gör det?
Har skejtat i 4år
↗ till inläggethehe bara 2½ år här :P var du med i skejt tuneringen i östra sverige? jag kan 3a :PHar skejtat i 4år
Jag va nyss ute å träna på heelflip.
Den sitter ju men jag vill ha den perfekt :o
↗ till inläggetär inte nybörjare...tycker inte jag iaf men som min brorsa som äger verkligen på skateboard brukar säga "En bra skejtare skryter inte" och jag kanske skröt förut :Phehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan.
Jag åker lite då o då, men alla mina skejtkompisar e så j*vla lata så vi åker aldrig. Jag lärde mig nyss ollie, jag har tränat i ett helt år och äntligen resultat :D .Men när skolan börjar igen så ska jag skejta lite mer antagligen.
↗ till inläggetÅk till skejt hallar och åva på att dropa! :PJag åker lite då o då, men alla mina skejtkompisar e så j*vla lata så vi åker aldrig. Jag lärde mig nyss ollie, jag har tränat i ett helt år och äntligen resultat :D .Men när skolan börjar igen så ska jag skejta lite mer antagligen.
↗ till inläggetUmeå itne allt för långt bort från haga :blink: (5km kanske)jag önskar att jag kunde, jag tycker att det verkar skit kul, men här där jag bor har vi bara en liten ramp som är i dåligt skick :(
Önskar att jag kunde.
Jag åker inte men jag önskar att jag kunde,det ser kul å coolt ut..Men jag fattar inte hur man ha balans på brädan asså..När man har 1 fot på brädan och ska ta fart med den andra , det e obalanserat :P Men jag kanske ska skaffa en bräda nån gång å försöka lära mej . :)
↗ till inläggetJag åker inte men jag önskar att jag kunde,det ser kul å coolt ut..Men jag fattar inte hur man ha balans på brädan asså..När man har 1 fot på brädan och ska ta fart med den andra , det e obalanserat :P Men jag kanske ska skaffa en bräda nån gång å försöka lära mej . :)
Sen när du kan åka bra börja träna på grundera Ollie,manual,dropa m.m
jag gillar att åka när det nästan inte fins någåt grus på vägarna men här vars jag bor är det skiiit mycket grus så det är inte så roligt ;)
Jag har en spine ramp i min trädgård. Ca 12 meter.