Vilka vara med.
Ni ska vara aktiva, men donationer behövs ej bara om man är snäll.
Så vilka vill vara med?
Vilka vara med.
Så vilka vill vara med?
Jag kan vara med :)
sry för lite offtopic nu men, glodie, skulle vi inte skaffa förlängning först eller?eller har du redan fixat de?
Jag kan gärna vara med!
Jag kan vara med om det är gratis :D
Jag sa aldrig att jag ville vara med när du la till mig, goldust. Så ta bort mig genast, tack.
G2: Det är rätta takter det, du skulle bara veta hur mycket skit det är i gruppforumen. =(
Fet räcker ju bara tt läsa en tråd i Big Orange's forum för att fatta vad det handlar om, bara en massa skit.
↗ till inläggetSå sant som det är Zakt :P (Kunde inte låta bli)Gruppforumen? *Host* Mitt har faktiskt blivit mycket mer skitfritt.
↗ till inläggetLol det finns ju inte enns nå platser kvar??? ;)Vilka vara med.
Så vilka vill vara med?
Det handlar om att ha kul. Var inte så j*vla seriösa hela tiden. Jezus...
Klarar ni inte av att vara omogna en sekund, så titta inte in i BO då. -.-
Goldie gör ett jäkligt bra jobb som Gruppforumsledare, och det får han respekt för av mig. :)
Goldie ändra det under rubriken:
OBS! Inte för underkåta
↗ till inläggetGruppforumen? *Host* Mitt har faktiskt blivit mycket mer skitfritt.
Då får vi väl kolla upp det, ansökte till Oztown nu. =)
Jag kan betala 400fm för att vara med (om jag inte får va det gratis)
Jag har sökt men det finns inte nå platser!
#92 du är med.
Kevve bara du är aktiv så behövs ingen donationer, men om du vill det så: :wub:.
Kevve du är ochså med.
Mcspace du är med.
Kan jag få vara med igen! Du kan få lite fm = Säg summa
Kan jag få bli med!
Jag rekommenderar detta forum starkt, speciellt om du är i 12 + eller så, för ni vet ju vad MascarPone har för nåt intresse (hette goldust innan)
Man måste kunna ta det som skrivs med en nypa salt om man säger så, åsså ska man helst vara lite mogen, och Cooliz som är den yngsta medlemmen i BO(?), är det å hänger med på båra skämt å allt det, men det är väldigt kul både där å i Oztown, och jag är mest aktiv där, så det är därför jag inte är så aktiv i dem vanliga forumen.För det är inte lika "hårda regler" eller vad man nu ska säga i gruppforumen!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in