ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Inte vad jag ser. Fortfarande mycket felstavat. Men ska sova nu, så jjag visar imorgon vad som är felstavat. Om du inte redan har fixat det. Men struntsamma om några ord är felstavade, det var ju trots allt en jättebra guidé som säkert många kommer att ha nytta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Inte vad jag ser. Fortfarande mycket felstavat. Men ska sova nu, så jjag visar imorgon vad som är felstavat. Om du inte redan har fixat det. Ja men nu är det ändå rättstavat.. PS:du salzalada det stavas inte jjag det stavas ''Jag'' några fler frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag får det inte att funka, jag gör precis som det står. Har testat att ladda upp på en annan sida också men det funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag får det inte att funka, jag gör precis som det står. Har testat att ladda upp på en annan sida också men det funkar inte :( Vet du att länken går direkt till ett musik program? länken ''måste'' gå direkt till tex:windows media player :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Uff, det är så du menar. Bra guide, men ändra de felstavade orden. sade han med en särskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Aa, det e bra att stava rätt men alla måste inte klaga så mycket för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Aa, det e bra att stava rätt men alla måste inte klaga så mycket för det... Ja nu sejer jag TILLBACKA TILL ÄMNET... Några fler frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag fattar ingeting??Hur man lägger in musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 står i gudien. men sej vart du har problem är det när du ska ladda upp den eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 står i gudien. men sej vart du har problem är det när du ska ladda upp den eller vadå? när jag går ut på sidan så vart ska jag då trycka det finns ju inga rader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 fyll bara i allt .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Härligt att någon fixar en sån här guide, bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.