jag spelade xbox 360 på en bio med projektor! vilken känsla! xbox360 är helt annat än xbox, helt klart värt pengarna enligt mej!
Xbox 360 På Bio
Hur mycket kostar Xbox 360. Jag tänkte vänta till PS3 kommer ut men när jag såg att den skulle kosta ungefär 6000 kr!!!! så vet jag inte vad jag ska göra.
köp hellre en 360 än PS3
360 kostar 4000 kr
Det later kul, jag har kört CS (PC) med projektor det var underbart!!! :wub:
Man ska köpa ps3 den har blou reader eller hur det stavas och mycket störe en en xbox 360 har så är den lika bra som 6 persore
anthonE: Vad är det som är större med PS3 jämfört med 360??
Istället för att köpa PS3 så köp xboxen och den nya Nitendon? (stav fel)
Varför ska man köpa 2 konsoller då blir det ju ännu dyrare.
Men han menar att man ska köpa det istället för en ps3. Man får ju en 360 och en Wii för samma pris som en Ps3
↗ till inläggetjag spelade xbox 360 på en bio med projektor! vilken känsla! xbox360 är helt annat än xbox, helt klart värt pengarna enligt mej!
Inte för att jag vet vart du vill komma med den här tråden, men det låter ju kul ,att spela på en bio. Vart var det du spelade?
↗ till inläggetMen han menar att man ska köpa det istället för en ps3. Man får ju en 360 och en Wii för samma pris som en Ps3
Ja,och så måste man köpa spel till 2 konsoller och sånt
Spelade du med en HD projektor?
Jag har gjort det, det går inte att berätta hur snyggt det e!
ignorera anthonE han är bara en snorig liten 12 åring som inte kan stava ett enda ord rätt <_<
PS3 har en del grejer som inte xbox 360 har, men därav priset, tex blue ray disc, och 60 gb hårddisk eller vad det var.
men väntar man några månader så sjunker nog priset skulle jag tro.
playstation 3 blir nog billigare senare men jag sviker inte 360.....än.... :P
jo, det var snyggt.. och vilken känsla. det va HD