visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D
Rayquasa I Lf Eller Fr
Nää, det visste jag inte! :meddum:
man kan väl bara ha den första generationens pokémon i fire red/leaf green. :meddum:
↗ till inläggetÄrigt talat har jag känd till det sen F/L släpptes :D ...visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D
Jag kände till det långt innan . Detta är en väldigt dumm tråd . Lås den plzzz.
↗ till inläggetvisste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D
Det kunde jag aldrig gissa! ;/
Lås denna tråden, den är helt onödig.
Ingen vet inte vad Anmäl är så jag gör det själv *anmäler* .
↗ till inlägget<_>visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D