Gäst Twiztha_MF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 är det verkligen nödvändigt med Zombies i varje FPS som säljs nu för tiden, varför sätter man sig vid ett FPS? är det för att ha eldfighter med mönniskor som kan tänka eller är det för att skjuta huvudet av puckade idiotiska Zombies med AIn på 0, Half-life seriens headcrabs och zombies är bara störande näär dom hoppar på en, däremot är det jävligt kul att ha en fight med combines, Halo serien, jag fattar varför man ska ha flood där men dom kunde väll haft nåra smarta vanliga utomjordingar istället för puckade tentakelliknande fula bruna saker, jag kan säga många mer, men varför ska det finnas Zombies dom stör ju bara från det roliga eldfighterna, ja det är därför jag sätter mig framför datorn med ett FPS. säg vad ni tycker med
ELF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Jag håller med dig. Det förstör många spel. Om det ska finnas zombies, så ska det bara vara det. Inget annat... Ex. Land of the Daed. Fasst det spelar man ut lätt
Gäst Twiztha_MF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 jo, zombies ska vara i skräck spel och annat men inte i FPS, jag fattar varför dom är i doom 3 och marine zombiezarna är roliga, men annars, varför finns dom nu i varenda spel, snart kommer väll också mulle meck bygger zombies eller bamse på zombie jakt ( för alla kids som spelar ) nej sätt stopp för det här spelmakare, FPS handlar om skjutande inte ska jag vara medlem i S.T.A.R.S när jag lirar half-life 2
Megaklumpen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 @Twiztha:Har du spelat HL1 över huvudtaget, hela storyn där bygger i princip på Zombies!! Men jag stör mejj inget spec på Zombies!
Gäst Twiztha_MF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 ja jag har varvat båda spelen, men varför behöver alla spel ha zombies är det verkligen nödvändigt?
shacti Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Förstår inte varför ni stör er på dem, bara krama avtryckaren och skit i vad ni skjuter på.
Goglashszzz Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Menar ni allvar... Världen kommer gå under det är för mycke zombies i spelen... Köp mulle meck bygger bilar om du inte gillar zobies.............
Gäst Twiztha_MF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 men det jag menar är, vad har dom för nytta i ett skjutspel när dom inte ens kan skjuta.
Rekommendera inlägg