Det står att man kan betala 200 kronor i förskott som de sedan drar av när man köper själva enheten, förstår inte riktigt vad det ska vara bra för egentligen. :o
Jämförelse Mellan Playstation 3 Och Nintendo Wii.
Ripto: Jo. Jag antog det. Förstod dock inte först. Men vilken fröjd det hade varit. xD
Ja, då hade jag nog köpt det. :)
↗ till inläggetDem kanske inte vill att man ska avbeställa, och det gör man väl inte om man betalat 200 kr i förskott.Det står att man kan betala 200 kronor i förskott som de sedan drar av när man köper själva enheten, förstår inte riktigt vad det ska vara bra för egentligen. :o
Hmm, isåfall är det ju en bra "business-tanke". Men vem ska hinna att få ihop 5800 kronor på bara några månader? De borde sänka priset.
↗ till inlägget5800? det är väl 6000 (plus 200kr om du ska fixa på webhallen)Hmm, isåfall är det ju en bra "business-tanke". Men vem ska hinna att få ihop 5800 kronor på bara några månader? De borde sänka priset.
Snålis versionen på 5000 kr tror jag inte skulle säljas i europa.
PS3 kostar egentligen 7000 kr att tillverka, men sony vill att alla ska köpa spel så att det tjänar in det.
5800 kostar det ju om man redan betalar 200 kronor i förväg till Webbhallen.
↗ till inläggethur kan man jämföra två konsoller som inte nån har spelat och som ännu inte finns ?!
dom har vist spelats utav spel resesentär ,på e3 mässan om man har kollat i sånna tidningar så skulle man veta detta
Jag tror Wii kommer likna Eye Toy ganska mycket fast man andvänder en kontroll.
Fast mycke bättre förstås. :)
Men GAAH! När ska folk förstå att vibrationen inte förstör tiltfunktionen! Det är ju bara en bluff. Det kom redan 1999 till Playstation!
Jag tror jag kommer köpa Wii mest för zeldas skull, men jag tycker att kontrollerna ser grymma ut coolt att svinga svärdet med kontrollen (fast troligtvis jobbigt också)
↗ till inläggetTidningar snackar skit
så om en tidning sa att Gameboy var bättre än Psp
skulle du köpa en gameboy då?! LOL
haha gameboy är för dom som är 3-9år psp är ju så mycket bättre för dom har ju bättre grafik bätte skänsla och är så mycket snyggar en gammla Gameboy nej f*n alldrig gameboy för mig det är ju som att rotta skit i sopp-tunorna f*n man ser ju inte om det är rött eller görn på gameboys spel
jag ska köpa ps3 har pengar så det räker och så kan jag säja mina ps2:ore och ett xbox kaske kan få 2000kr för det och sen kan jag få masor av spel för dom pengarna.ja om ni undra så har jag 20 000 på banken så jag klara mig det är inte så mycket tycker jag men jag kommer också från en rik släkt
vem bryr sig om hur myket pengar du har
det kan jag säga dig INGEN
Och?
Vi bryr oss inte om hur mkt pengar du har.
Jag kommer iaf att köpa wii pga Zelda, Redsteel, kontrollen och priset
Usch. Sådan jämförelse. Eye Toy jämfört med Wii är som att skilja en potatis med ett päron. Så otroligt olika.
wii verkar ju bättre och nu när man fått läsa den här tråden så är jag fullt säker
Usch. Sådan jämförelse. Eye Toy jämfört med Wii är som att skilja en potatis med ett päron. Så otroligt olika.
HAHA fetingäg Soffan :D
haha gameboy är för dom som är 3-9år psp är ju så mycket bättre för dom har ju bättre grafik bätte skänsla och är så mycket snyggar en gammla Gameboy nej f*n alldrig gameboy för mig det är ju som att rotta skit i sopp-tunorna f*n man ser ju inte om det är rött eller görn på gameboys spel
Din stavning får dig att framstå som 2 år gammal. Vänta ett år så kan du äntligen få spela Gameboy!!!!!
Men GAAH! När ska folk förstå att vibrationen inte förstör tiltfunktionen! Det är ju bara en bluff. Det kom redan 1999 till Playstation!
Immersion hotade med stämning på sony och microsft eftersom de använde vibration i kontrollerna. Nintendo lät de dock vara. Nu försöker Anascape ltd. (ett företag som gör något för sony) stämma nintendo på 12 olika patent. Till exempel "3d-kontroller med knappar" (nåt sånt iaf)
dom vill bara stämma nintendo för att dom tyker att deras maskin suger medans nintendos rockar
Moget <_< De stämmer Nintendo för att få pengar för värdelösa "patent" som de själva inte ens kom på.
då har man entligen varit och bokat wii :P längtar redan tills det kommer ut ska köpa till wii sports och super mario
fast dom ville ha 300 spänn för att man skulle få boka det