är final fantasy spelen bra
Är Final Fantasy Bra
Fråga ej sådana dumma frågor. Hur ska vi veta om du tycker om dom, spela dom själv!
Har aldrig spelat dem och kommer aldrig göra det heller :)
Då är du bara vääääldigt dum i bollen.
Sluta lägga in onödiga bilder i dina inlägg BTW.
dom e bra
Final fantasy är ett skit kul rpg spel om du gillar såna spel. Annars finns det ju Kingdom Hearts som är lite anulunda. Men det beror helt på vad du tycker om.
Final Fantasty är jätte bra köp alla spelen
Bra sagt berry!
Jag tycker att dom är sådär lite för tröga bara.
Love them all... Square är grym på att skapa spel. :D
Har spelat dem alla, dock inte klarat alla. Men Final Fantasy har haft sina glansdagar. VI-IX. Grafik spelar ingen roll, spelsättet är det som räknas.
Som för tillfället kommer det hela 13 nya FF spel, inkluderat Kingdom Hearts 2 som är skapad av Disney & Square Enix. Så om du ska börja köra något FF så kör antingen VI, VII, IX eller X för att få fram en skön känsla i spelandet. :)
alla spel är bra förutom x-2 sunken story och musik gillar du onlie ska du spela ff11 men det kostar men det är RIKTIGT HÄFTIGT!
Final Fantasy X är asbra!
7:an å 9:an e bäst! :) Har iof inte spelat någon annan annars hade listan antagligen varit lite längre :P
Gillar du ett stort äventyrsspel med många ställen att besöka så tycker du säkert att Final Fantasy-serien är bra spel.
men aså iaf så e 9 å 10 bäst :S
9:an innehåller rätt mycket humor
IX, the best video game ever. :)
Final Fantasy är en helt underbar RPG serie. det bästa spelet i serien är FFVII iaf om man tror omröstningarna som har hållits, personligen gillar jag FF III, V,VI, VIII och IX väldigt mycket, dom är riktigt bra spel med VI som största favoriten med IX tätt efter, V och VI gillar jag aför dom var från SNES tiden och den var kanske bästa RPG eran någonsin med spel som tales of phantasia, chrono trigger, FF IV,FF V,FF VI, sedan ska inte mästerverket glömmas secret of mana, men FF är värt att köpa men jag kan inte säga hur dom nyare är för jag har aldrig spelat dom tyvärr.
↗ till inläggetFinal Fantasy är en helt underbar RPG serie. det bästa spelet i serien är FFVII iaf om man tror omröstningarna som har hållits, personligen gillar jag FF III, V,VI, VIII och IX väldigt mycket, dom är riktigt bra spel med VI som största favoriten med IX tätt efter, V och VI gillar jag aför dom var från SNES tiden och den var kanske bästa RPG eran någonsin med spel som tales of phantasia, chrono trigger, FF IV,FF V,FF VI, sedan ska inte mästerverket glömmas secret of mana, men FF är värt att köpa men jag kan inte säga hur dom nyare är för jag har aldrig spelat dom tyvärr.
Dom gamla RPG Klassikerna till PS, SNES, och NES är ju helt klart bäst. Inga nya spel kommer klå dom, klassiker helt enkelt :) Själv är ToP och Ness favoriter, samt Tales of Destiny 1 till Playstation.
Men som sagt. :) Det finns ju fler spel än bara Final Fantasy som Square Enix skapar. Grandia III som snart kommer ut ser så fruktansvärt läckert ut. Så Final Fantasy tiderna är mer än bara över tyvärr.
Trots hur vi älskat dessa Moogles, Chocobos & den "mjuke" piloten Cid så är den tiden över.
Final Fantasy är ju en höjdarserie. Dock lite jobbigt att behöva bli attackerad om man rör sig en ynka millimeter. FF VI är den största favoriten av de jag spelat, men den är ju till SNES så... annars är ju FFVII och FFVIII suveräna spel också.
De har skrytit om det ja. ^^'
De visade upp en trailer om hur spelet skulle se ut på konsollen Ps3. Men om det spelet skulle bli så snyggt så ja. Då är det bara att vänta tills 2008. :)