OmenChild Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 när jag ska starta Earth 2160 så kommar det bara upp ett fel meddelande där det står .. Earth_2160_SSE.exe har stött på ett problem och måste avslutas .. vad ska jag göra har om installerat det ladda hem det igen så :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Kanske köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 det händer problem ibland när man laddar hem Demo från internet så prova att köpa det & om det inte funkar så kan du säga till så borde du få lämna tillbaks det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag har köpt det på Steam. men nu efter ett tag så slutade det att funka :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.